BoC_SantaCruz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 noen ideer når den skal lanseres? sikler som F.. på evga kortet! Lenke til kommentar
ducA Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 noen ideer når den skal lanseres? sikler som F.. på evga kortet! Det ble lansert idag Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) noen ideer når den skal lanseres? sikler som F.. på evga kortet! Det ble lansert idag Hvor henta du det fra? evt vist det er lansert kor kan det kjøpes? Stemmer jo faktisk.. ser det er kommet på evga sine sider i dag.. Endret 18. mars 2008 av BoC_SantaCruz Lenke til kommentar
ducA Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 er på nvidia sine og altså at hovedkortene med 790i SLI og 790i Ultra SLI chipsettene er lansert og de fleste som lager hovedkortene med disse chipsettene vil ha de på sine sider. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ser det.. fy fan den prisen på komplett sine sider... jaja bare å vente så kommer vel prisene seg betraktelig.. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) ser det.. fy fan den prisen på komplett sine sider... jaja bare å vente så kommer vel prisene seg betraktelig.. xfx sitt kort var ikke så dyrt 2590 på komplett, ikke dyrt i forhold til de andre og det er 50 på lager. Men kortet ligger gjemt i skjermkort avdelinga Endret 19. mars 2008 av ducA Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Får virkelig lyst på ny maskin nå ja. ASUS ASUS ROG Striker II Extreme og to Gainward Bliss 9800GX2! Birger Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 fant ikke det xfx kortet på komplett ??? Lenke til kommentar
ducA Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 fant ikke det xfx kortet på komplett ??? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347766 Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) For en pris! Likevel så skal jeg nok satse på det, og gå med DDR3 fra nå av. Passer bra ettersom jeg trenger ny pc nå, før AoC kommer ;D Tar no DDR3 fra OCZ og parrer det med denne kjempen! Endret 20. mars 2008 av Albatron Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) For en pris! Likevel så skal jeg nok satse på det, og gå med DDR3 fra nå av. Passer bra ettersom jeg trenger ny pc nå, før AoC kommer ;D Tar no DDR3 fra OCZ og parrer det med denne kjempen! Et spørsmål som jeg ikke finner ut av da.. Vil en Q9450 med 1333mhz FSB fortsatt passe i HKet som har en FSB hastighet på 1600mhZ? Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling, men vil de kollidere, eller vil man få en god ytelse ut av det? Det går fint...dem tvinger deg nok ikke til å kjøpe QX9770 selv om du har 790i "Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling" Tror kanskje du skal begynne å tenke omvendt..man driter ikke bare fordi man har dass;) Kunne ikke dy meg...hehe! Til alle: Er EVGA nForce 790i Ultra SLI BlackPerl ferdig med vannkjøling fra EVGA? Endret 20. mars 2008 av DarkZun Lenke til kommentar
ducA Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 For en pris! Likevel så skal jeg nok satse på det, og gå med DDR3 fra nå av. Passer bra ettersom jeg trenger ny pc nå, før AoC kommer ;D Tar no DDR3 fra OCZ og parrer det med denne kjempen! Et spørsmål som jeg ikke finner ut av da.. Vil en Q9450 med 1333mhz FSB fortsatt passe i HKet som har en FSB hastighet på 1600mhZ? Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling, men vil de kollidere, eller vil man få en god ytelse ut av det? Det går fint...dem tvinger deg nok ikke til å kjøpe QX9770 selv om du har 790i "Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling" Tror kanskje du skal begynne å tenke omvendt..man driter ikke bare fordi man har dass;) Kunne ikke dy meg...hehe! Til alle: Er EVGA nForce 790i Ultra SLI BlackPerl ferdig med vannkjøling fra EVGA? Blackpearl kommer med ferdigmonterte vannblokker, vet ikke om det er noe mer som er spesielt med det. Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 For en pris! Likevel så skal jeg nok satse på det, og gå med DDR3 fra nå av. Passer bra ettersom jeg trenger ny pc nå, før AoC kommer ;D Tar no DDR3 fra OCZ og parrer det med denne kjempen! Et spørsmål som jeg ikke finner ut av da.. Vil en Q9450 med 1333mhz FSB fortsatt passe i HKet som har en FSB hastighet på 1600mhZ? Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling, men vil de kollidere, eller vil man få en god ytelse ut av det? Det går fint...dem tvinger deg nok ikke til å kjøpe QX9770 selv om du har 790i "Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling" Tror kanskje du skal begynne å tenke omvendt..man driter ikke bare fordi man har dass;) Kunne ikke dy meg...hehe! Til alle: Er EVGA nForce 790i Ultra SLI BlackPerl ferdig med vannkjøling fra EVGA? Blackpearl kommer med ferdigmonterte vannblokker, vet ikke om det er noe mer som er spesielt med det. Ja, undersøkte litt etter jeg postet. I tillegg til vannblokkene, så er kortet plukket ut som "gode eksemplarer" av produksjonen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Og koster hinsides mye. Pris på komplett før det er kommet på lager er ca 5300kr!! Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er det noen forskjell på EVGA og XFX kortet? Så en ganske stor pris-forskjell ivertfall! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 tror faktisk de 2 er identiske.. men vet ikke hvordan xfx men hos evga mister man ikke garanti ved overklokking.. Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Står også at 790i vil ha støtte for DDR3 RAM opptil 2ghz med EPP.. Vil det fungere med så høy hastighet selv uten EPP? og fordelene med EPP er? at de stiller seg inn og lager et hyggelig miljø selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå