Gå til innhold

Samle 790i informasjon her?!


DarkZun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser det.. fy fan den prisen på komplett sine sider... jaja bare å vente så kommer vel prisene seg betraktelig..

 

xfx sitt kort var ikke så dyrt 2590 på komplett, ikke dyrt i forhold til de andre og det er 50 på lager. Men kortet ligger gjemt i skjermkort avdelinga

Endret av ducA
Lenke til kommentar
For en pris! Likevel så skal jeg nok satse på det, og gå med DDR3 fra nå av.

Passer bra ettersom jeg trenger ny pc nå, før AoC kommer ;D

Tar no DDR3 fra OCZ og parrer det med denne kjempen!

 

Et spørsmål som jeg ikke finner ut av da.. Vil en Q9450 med 1333mhz FSB fortsatt passe i HKet som har en FSB hastighet på 1600mhZ? Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling, men vil de kollidere, eller vil man få en god ytelse ut av det?

 

 

Det går fint...dem tvinger deg nok ikke til å kjøpe QX9770 selv om du har 790i ;)

 

"Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling" Tror kanskje du skal begynne å tenke omvendt..man driter ikke bare fordi man har dass;) Kunne ikke dy meg...hehe!

 

 

 

Til alle: Er EVGA nForce 790i Ultra SLI BlackPerl ferdig med vannkjøling fra EVGA?

Endret av DarkZun
Lenke til kommentar
For en pris! Likevel så skal jeg nok satse på det, og gå med DDR3 fra nå av.

Passer bra ettersom jeg trenger ny pc nå, før AoC kommer ;D

Tar no DDR3 fra OCZ og parrer det med denne kjempen!

 

Et spørsmål som jeg ikke finner ut av da.. Vil en Q9450 med 1333mhz FSB fortsatt passe i HKet som har en FSB hastighet på 1600mhZ? Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling, men vil de kollidere, eller vil man få en god ytelse ut av det?

 

 

Det går fint...dem tvinger deg nok ikke til å kjøpe QX9770 selv om du har 790i ;)

 

"Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling" Tror kanskje du skal begynne å tenke omvendt..man driter ikke bare fordi man har dass;) Kunne ikke dy meg...hehe!

 

 

 

Til alle: Er EVGA nForce 790i Ultra SLI BlackPerl ferdig med vannkjøling fra EVGA?

 

Blackpearl kommer med ferdigmonterte vannblokker, vet ikke om det er noe mer som er spesielt med det.

Lenke til kommentar
For en pris! Likevel så skal jeg nok satse på det, og gå med DDR3 fra nå av.

Passer bra ettersom jeg trenger ny pc nå, før AoC kommer ;D

Tar no DDR3 fra OCZ og parrer det med denne kjempen!

 

Et spørsmål som jeg ikke finner ut av da.. Vil en Q9450 med 1333mhz FSB fortsatt passe i HKet som har en FSB hastighet på 1600mhZ? Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling, men vil de kollidere, eller vil man få en god ytelse ut av det?

 

 

Det går fint...dem tvinger deg nok ikke til å kjøpe QX9770 selv om du har 790i ;)

 

"Skal jo sannsynligvis overklokke pga vannkjøling" Tror kanskje du skal begynne å tenke omvendt..man driter ikke bare fordi man har dass;) Kunne ikke dy meg...hehe!

 

 

 

Til alle: Er EVGA nForce 790i Ultra SLI BlackPerl ferdig med vannkjøling fra EVGA?

 

Blackpearl kommer med ferdigmonterte vannblokker, vet ikke om det er noe mer som er spesielt med det.

 

Ja, undersøkte litt etter jeg postet. I tillegg til vannblokkene, så er kortet plukket ut som "gode eksemplarer" av produksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...