Gå til innhold

Samle 790i informasjon her?!


DarkZun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe utenom det andre har hørt, men Asus har lagt til sitt 790i kort på sin side, eller dette er litt spekulasjon enda da. Men dem har lagt til ett kort på nedlasting lista deres som heter Striker II Extreme. Så vil tro det ikke kan være så ganske lenge til dem blir lansert.

 

http://en.expreview.com/?p=165 her er det en fyr for expreview som spekulerer litt og ligger link og forklaring o.s.v

 

P.s.: bildet som vises er ett 780i kort Striker II Formula

Lenke til kommentar
Ja, ting er nok rett rundt hjørnet nå. Har kjøpt alt til den nye rig'n nå unntatt ram, cpu, hk og skjermkort:) Blir fett med 790i og nye GForce 9xxx!

Hadde vært fint om den var oppe og ruslet i Mars.

 

Spørs hvilken geforce 9xxx du skal ha da.

 

 

Det blir nok 9800 GX2...det har vel ikke blitt sagt noen sikker releasedato dessverre.

Lenke til kommentar
Ja, ting er nok rett rundt hjørnet nå. Har kjøpt alt til den nye rig'n nå unntatt ram, cpu, hk og skjermkort:) Blir fett med 790i og nye GForce 9xxx!

Hadde vært fint om den var oppe og ruslet i Mars.

 

Da hadde du ikkje kjøpt mye akkurat. Manglet ALT som gir noe mening :D

 

 

Sant nok, men disse tingene må vente av den enkle grunn at det ikke enda har kommet på markedet;) MEN jeg har handlet noen spennende ting da

 

- 24" skjerm EIZO S2431W

- 2 stk WD Raptor 150 GB

- Gigabyte 800 Watt PSU

- Lian Li PCA12 kabinett

 

(Dette ble handlet så jeg skulle ha noen esker å pakke opp så lenge:))

 

Senere kommer da 790i HK, 4 GB DDR3 ram, 2 stk 9800 GX2, Q6700 CPU

Endret av DarkZun
Lenke til kommentar
Darkzun: Hvorfor kjøpe Q6700 når det snart kommer nye cpu'er fra intel som kan klokkes lengre, og holder seg kaldere.

 

Hvis CPU'ene dukker opp i god til før sommeren, og koster under 4000 så. Jeg utsatte denne PC-en flere måneder pga av GeForce 9xxx og 790i...har ikke tenkt til å vente enda 3 måneder. (Jeg aner ikke når de nye CPU'ene dukker opp)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ser ut som Mars blir første mål...erfaringsmessig så utsetter dem vel etter det også :(

 

http://www.techpowerup.com/index.php?50797

 

Skal du bare ha 790i pga ddr3? Jeg ser liten grunn for å vente på 790i, da 780i kommer til å yte rimelig likt med bra ddr2 ram...

 

DET vet du lite om. Hvordan DDR3 kommer til å bli ytelsesmessig på et 790i chipset når alle kort er lagt på bordet vet ingen...ved neste chipset og f.eks DDR4 så sier du kanskje..hvorfor kjøpe "DDR4" på "800i" chipset når god DDR3 er nesten like bra på 790i chipset? DDR3 ingen gimmick og jeg tviler sterkt på at dem hadde indrodusert DDR3 om ikke dette hadde vært levedyktig lenger inn i fremtiden enn DDR2. Du mener sikker at DD3 kan være "lite for pengene" nå, og det kan jeg være enig i, men i løpet av den tiden det tar før 790i er lansert så har DDR3 prisen gått ned ytterligere, og DDR2 vil sakte men sikkert bli mer og mer upopulært. Blir helt topp med PCI Express 2.0, DD3 og tre veis SLI

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...