SindreGB Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hei min vista bruker aldri under 500 mb -det mener jeg er en god del jeg så på windows xp på komplett og det står at det ikke krever mer enn 64 mb! og vista krever 1000mb. gigantisk forskjell! derfor lurer jeg litt på hvor mye ram en vanlig xp bruker når den står og ikke gjør noe dere som har xp, hvor mye ram bruker dere? (foresten...kommer det ann på komponentene?) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vista precacher ganske mye og bruker mye RAM på det. Minnehåndteringen i Vista er endel forskjellig enn på XP og du kan derfor ikke sammenligne disse direkte. les mer her: http://www.codinghorror.com/blog/archives/000688.html Lenke til kommentar
SindreGB Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 takk, da var det en logisk grunn Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Xp. kjører ca 130-150 ved helt ren installasjon hos meg. kansje mindre uten sp2.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Helt ren xp sp1 bruker ca 80-82mb. Med sp2 bruker den ca 130-140mb, samme med sp3. Med nvidia grafikk og chipset driver installert så kommer du opp i 180-190mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå