Gjest Guest_Hostesaft_* Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Bruker gjestefunksjonen så ingen skal få nyss i planene mine. Er snart 30 år, planlegger å fri til min kjære og har i den anledning noen spm, fortrinnsvis til de som er eller har vært igjennom samme situasjon. Er det vanlig med en forlovelsesring og deretter en ny giftering? -For de fleste jeg kjenners vedkommende er dette samme ringene -Det er litt kjipt å blåse mye penger på en ring som havner i en skuff om 1-2 års tid når den blir erstattet av en annen Hva er en "vanlig" pris på en giftering/forlovelsesring? -Jeg er klar over at dette varierer stort etter hva man har råd til. Hvilken ring frir man med? -Det er jo klart at det er kjekt å fri med en ring. En kammerat av meg gikk til gullsmed, plukket ut en ring i ca riktig størrelse og pris, betalte for den som en lånering og så gikk de sammen tilbake og byttet den ut i ringene de ville ha og fikk dem gravert osv. Jeg syntes det hørtes ut som en lur måte da man da vet man får riktig størrelse på ringen, i tillegg til at hun har mulighet til å være med å bestemme utseende på ringene. -Er dette vanlig? Noen andre tips om hva og hvordan det skal gjøres? (Reiser til Paris om ikke så lenge, så er der det kommer til å skje. Eiffeltårnet er vel både en klassiker og en klisjè, så er ikke helt sikker på hva jeg synes om det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå