ironduke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skal bestille meg en PSP nå og er vil gjerne ha tips på spill som jeg kan spille over internett mot andre. Helst action/skyting eller sportsspill. Alle forslag tas i mot med takk. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Medal Of Honor spilene funker ganske greit, og er gode spill. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Medal Of Honor spilene funker ganske greit, og er gode spill. Takk for tipset! Følger det med minnebrikke forresten når man kjøper ny PSP? Eller må jeg ha dette som ekstrautstyr for å kunne lagre noe? Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Medal Of Honor spilene funker ganske greit, og er gode spill. Takk for tipset! Følger det med minnebrikke forresten når man kjøper ny PSP? Eller må jeg ha dette som ekstrautstyr for å kunne lagre noe? Det er ekstra utstyr. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fikk med 32 elller 64mb jeg men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå