Gå til innhold

Kjøpt radiator fra utlandet, men litt problemer.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har bestillt meg en radiator fra www.thermochill.com som er produsenten til dagens beste radiatorer til PC-kjøling, så jeg vet de er seriøs. Jeg bestillte den (og betalte) 15. Desember, men i dag kom det en mail fra dem:

Hi

Thankyou for your order, unfortunatgley when we downloaded it, our internet wasnt working correctly, and the shipping wasnt worked out correctly.

I have sorted out 2 shipping quotations for you,

1) FastLane couriers , which will take 1 - 2 days at a cost of £30.75

2) TNT couriers, which will take 2-4 days, at a cost of £34.00

could you please let me know what you would like to do regarding the shipping. which ever shipping option you decide to use, we will need the difference in cost of what you have already paid, paying into paypal

Many thanks

Sue

Jeg syntes det er veldig rart at pga. en feil de har gjort, så må jeg etter å ha ventet i over to uker, betale over 200 kroner ekstra for å få radiatoren min. (har allerede betalt litt over 10 pund i frakt)

Så det jeg lurer på, er om jeg skal gjøre dette. Det er vel litt vanskelig å henvise til lover, ettersom dette er en utenlandsk butikk, men jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre.

Jeg har sendt svar tilbake der jeg sa jeg ikke ville betale mer for frakten pga. to grunner. 1: Jeg har allerede betalt frakt, og hvis jeg prøver å bestille radiatoren enda en gang på siden deres, får jeg opp samme frakt som jeg allerede har betalt til Norge, og 2: Jeg har allerede ventet i over 2 uker, uten at dere engang har sendt pakken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...