TheDriftingFox Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hei. jeg har nettop kjøpt meg en honda civic 1993 hb som da må bytte drivakselmansjetter. hvor mye koster disse delene og hvordan bytter man disse på en honda civic? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 De koster sikkert ikke mere enn 100kr. Får du av drivknuten uten plager, tar det ikke lange stunden Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis du ikke har gjort noe slik før kan det være en fordel å kjøpe Haynes-manualen til bilen din. Der står det tegna og forklart i svart/hvitt og fine farger åssen slik ting gjøres. Lykke til! Lenke til kommentar
TheDriftingFox Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 takk får svarene. skal få skaffet meg en slik bok:) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skulle du falle for fristelsen med en snarvei med sånne du limer på (er delte) så er dette noe som ikke holder lenge, og er kun til nød inntil man får byttet til en ordentlig ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå