MST Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg lurer på en ting... Og det er f.eks. hvis jeg kjøper Skate på ebgames som brukt... Og jeg runner det og blir lei..Kan jeg da bytte det inn i et annet brukt spill på ebgames, og ikke betale noe ekstra? Eller koster brukte spill uten riper, med manual etc forskjellig? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg lurer på en ting... Og det er f.eks. hvis jeg kjøper Skate på ebgames som brukt... Og jeg runner det og blir lei..Kan jeg da bytte det inn i et annet brukt spill på ebgames, og ikke betale noe ekstra? Eller koster brukte spill uten riper, med manual etc forskjellig? Du vil nok få bytta det, men du får ikke tilbake samme beløpet som du ga for det. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg mener.. Kan man bytte brukte spill for brukte spill uten og betale noe særlig ekstra? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg mener..Kan man bytte brukte spill for brukte spill uten og betale noe særlig ekstra? De skal jo så klart ha fortjeneste for det. Skal prøve meg på et eksempel, uten at jeg vet noe om inn/ut prisene butikkene har på disse brukte spillene: Spillet du bytter inn får du f.eks 100 kr for og de selger det videre for 200 kr, og så kjøper du et annet spill for 200kr og betaler mellomlegget. Neste uke kommer du og bytter inn spillet igjen og får 100 kr for det. Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 MST: Alle brukte spill koster ikke like mye penger. Det vet du. Resten sier seg selv. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg mener dette: Jeg går og kjøper et BRUKT spill på EbGames og runner det.. Så går jeg tilbake og spør om og bytte det for et annet spill som koster ca det samme som det jeg kjøpte det for... Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis spillet du vil bli kvitt har samme innbytteverdi (hva det kostet i utganspunktet er jo helt urelevant*) som det spillet du vil ha koster, trenger du, trommevirvel, ikke å betale noe mellomlegg! Hvis spillet du vil bli kvitt derimot har en lavere innbytteverdi enn det spillet du vil ha koster, må du næ´ødvendigvis betale et mellomlegg! * Med mindre du kommer med det spillet med kvittering innen 10 dager, og det i utgangspunktet var brukt. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Så.... La oss si jeg kjøper et brukt spill...Og spiller det i 10 dager [ nok til og runne et spill vanligvis ] og går til bake med spillet og kvitering.. Så får jeg pengene tilbake? Eller jeg kan bytte det inn i et annet brukt spill? Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja! Bortsett fra at du ikke kan få et nytt spill, bare pengene tilbake, med en begrunnelse for hvorfro du er misfornøyd med varen. Men grunnen kan være at du synes det var kjedelig (Du sier selvfølgelig ikke at det er fordi du har rundet det, det ville jo vært helt retard). Det er selvfølgelig ingen som stopper deg fra å bruke pengene du får tilbake på spillet på et nytt spill tough, brukt eller nytt. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Nice:P Funker dette flere ganger på samme butikk? Eller kan de bli litt mistenksomme? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Funker sikkert flere ganger, men kommer jo an på hvem som betjener deg. Ikke bruk samme unnskyldning hver gang heller. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Har du noen tips på unskyldninger? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du trenger ingen unnskyldning! Du har 10 dagers full bytterett på brukte spill uansett om du har rundet det eller at det var crap. Du kan kun bytte spillet en gang, de ansatte vet om du har byttet det tidligere da det står på kvitteringen. Denne ordninger til for at man skal kunne bytte et spill om det var helt feil, ikke en låneordning for gniene gamere ;-) Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Indeed! Før var det slik at man hadde 3 bytter, så man kunne prøve seg frem, og også da på nye spill! Problemet var at butikkene ble brukt som bibliotek, som forsåvidt er ganske rasshøl gjort, og da måtte tilbudet fjernes. Men ja, alt mannen med det treffende navnet Spillorakelet sa, er korrekt! Hipp hurra! Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Spillorakelet. Siden du jobber i EbGames.. La oss si jeg kjøper Brukt " Skate ", har det i 10 dager, drar til ebgames og bytter det inn, kjøper et nytt spill til ca samme pris og fortsetter sånn... Hvor lenge kan man gjøre det? Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 AjkhsdbgWØØADJKSNFGSEGFB Unnskyld. Hm. Ok: Kjøp et brukt spill, til 200kr, spill det og lever det tilbake innen 10 dager med kvittering, og du kan få pengene tilbake. Du kan ikke, jeg gjentar; ikkje (sidemål i tilfelle), få et nytt spill til verken samme pris eller ca samme pris. Det du derimot kan, er å bruke de 200kr du fikk tilbake på å kjøpe et annet spill, f.eks. et brukt spill, og gjenta prosessen. De ansatte vil ikke like det, men teknisk sett har du mulighet til å gjøre dette så mange ganger du vil. Hvis du bor i Oslo kan du uansett bytte butikker, sånn at ingen blir irriterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå