olekolsta Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som veit om Ringenes Herre filmene kommer på blu-ray i det hele tatt? Lest noen rykter om at de skulle det, men ikke sett noe til det eller lest det offisielt enda! Har lyst på de filmene i det formatet;) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det gjør de sikkert. Men det er ikke kommet noen offisiell informasjon. Og du er i totalt feil forum. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) hmmm, rare greier når krigen om hva som var best av PS3 og 360 sto på som verst var jo netopp BR ett att temaene som gjorde att PS3 var best i deres øyne, men nå som krigen mere eller mindre har stilnet og en stakkarslig fyr kommer inn å spør om noe som kanskje Sonyboys har greie på så blir han omtrent sparket i skrittet og ut med deg liksom. Etter hva jeg vet er NLC (New Line Cinema) ett underselskap I Time Warner konsernet og NÅ også en utgiver av BR filmer så kan man skal ikke se bort ifra hvis man finner ut å gi ut denne på BR Endret 2. januar 2008 av Whackedorange Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 hmmm, rare greier når krigen om hva som var best av PS3 og 360 sto på som verst var jo netopp BR ett att temaene som gjorde att PS3 var best i deres øyne, men nå som krigen mere eller mindre har stilnet og en stakkarslig fyr kommer inn å spør om noe som kanskje Sonyboys har greie på så blir han omtrent sparket i skrittet og ut med deg liksom. Etter hva jeg vet er NLC (New Line Cinema) ett underselskap I Time Warner konsernet og NÅ også en utgiver av BR filmer så kan man skal ikke se bort ifra hvis man finner ut å gi ut denne på BR Takk for svar;), får håpe den kommer ut etterhvert, lenge siden jeg har sett de og gleder meg til de eventuelt kommer på BR. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er du ikke alene om. Gleder meg til den og Gladiatoren. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) hmmm, rare greier når krigen om hva som var best av PS3 og 360 sto på som verst var jo netopp BR ett att temaene som gjorde att PS3 var best i deres øyne, men nå som krigen mere eller mindre har stilnet og en stakkarslig fyr kommer inn å spør om noe som kanskje Sonyboys har greie på så blir han omtrent sparket i skrittet og ut med deg liksom. Etter hva jeg vet er NLC (New Line Cinema) ett underselskap I Time Warner konsernet og NÅ også en utgiver av BR filmer så kan man skal ikke se bort ifra hvis man finner ut å gi ut denne på BR Hvorfor så amper tone? Han kom vel bare med en opplysning om at denne posten passer bedre under Film. For å svare på spørsmålet, så kommer visst triologien på både Blu-ray og HD DVD. Warner utgir begge formatene og har bekreftet at arbeidet med filmene er i gang. Endret 2. januar 2008 av praystation Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Flyttes til film. Kjem LOTR-triologien på HD-DVD forresten? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har snokt litt rundt på nettet etter mulig forhåndsbestiller for mesterverket med forløpig mine søk har gitt null resultater, antar dermed att det for øyeblikket ikke er planer om en utgivelse hverken på BR eller HD-Dvd Lenke til kommentar
praystation Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Filmene kommer nok i 2008. På den offisielle nettsiden fra New Line Productions står det følgende: KILDE WHEN IS THE LORD OF THE RINGS GOING TO BE RELEASED IN HIGH DEFINITION (EITHER HD-DVD OR BLU-RAY)? The high definition formats that have recently launched offer exceptional picture and sound quality in addition to new interactive bonus feature capabilities. New Line Home Entertainment is committed to the high definition format and is very excited about the idea of releasing the Trilogy in the format. However, New Line is also committed to maximizing the capabilities of the technology to deliver a cutting edge high definition experience. This will take more time as well as the participation of the filmmakers to achieve. It is currently not scheduled for release until, at the earliest, 2008. Endret 2. januar 2008 av praystation Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Whackedorange: Har ikke Ps3 blu-ray krigingen vært angående bruk av blu-ray som spill medium? For det meste i værtfall. Ville bare påpeke til trådstarter at dette var feil forum for dette spørsmålet. Er ganske så sikker på at en den Ps3 Sony fanboys henger inne på film delen av forumet også. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Flyttes til film. Kjem LOTR-triologien på HD-DVD forresten? Den kommer til begge formatene, men på HD-DVD må de nøye seg med de vanlige kino-versjonene. Imens Blu-ray får Collectors edition Huff, husker ikke hvor jeg leste det. Leter nå etter kilde. Endret 2. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Seriøst? Må være noko av det dummaste eg har høyrt. Tar det ikkje for god fisk før eg ser ei påliteleg kjelde, men det hadde ikkje forundra meg om dei fant på noko sånt. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Seriøst? Må være noko av det dummaste eg har høyrt. Tar det ikkje for god fisk før eg ser ei påliteleg kjelde, men det hadde ikkje forundra meg om dei fant på noko sånt. Fant endelig link til kilden: http://nofi.wordpress.com/2007/03/27/lord-...vd-and-blu-ray/ Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I følge den linken skulle de jo da vært ute i slutten av november 2007. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I følge den linken skulle de jo da vært ute i slutten av november 2007. Ja det er feil, men det andre kan jo fortsatt være rett... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Blir vel litt dumt med luksusutgaven. Nå kommer jo alt på 1-2 disker, eller hva? Skal vi få 4-5 disker i stedet med alle dialekter av ungarsk som fyllmateriell? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I følge den linken skulle de jo da vært ute i slutten av november 2007. Ja det er feil, men det andre kan jo fortsatt være rett... Jeg hadde selvsagt ikke hatt noe i mot dette i og med at jeg er Blu-ray supporter, men nei og niks. Det er bare tull. Kilden er Beatboy77 på AVSforum.com, som har spredd utrolig mange idiotiske rykter de siste månedene. Det er ingenting å forholde seg til. Move along. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå