Gå til innhold

Ringenes Herre Trilogien- Blu Ray?

olekolsta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm, rare greier når krigen om hva som var best av PS3 og 360 sto på som verst var jo netopp BR ett att temaene som gjorde att PS3 var best i deres øyne, men nå som krigen mere eller mindre har stilnet og en stakkarslig fyr kommer inn å spør om noe som kanskje Sonyboys har greie på så blir han omtrent sparket i skrittet og ut med deg liksom.

Etter hva jeg vet er NLC (New Line Cinema) ett underselskap I Time Warner konsernet og NÅ også en utgiver av BR filmer så kan man skal ikke se bort ifra hvis man finner ut å gi ut denne på BR

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
hmmm, rare greier når krigen om hva som var best av PS3 og 360 sto på som verst var jo netopp BR ett att temaene som gjorde att PS3 var best i deres øyne, men nå som krigen mere eller mindre har stilnet og en stakkarslig fyr kommer inn å spør om noe som kanskje Sonyboys har greie på så blir han omtrent sparket i skrittet og ut med deg liksom.

Etter hva jeg vet er NLC (New Line Cinema) ett underselskap I Time Warner konsernet og NÅ også en utgiver av BR filmer så kan man skal ikke se bort ifra hvis man finner ut å gi ut denne på BR

Takk for svar;), får håpe den kommer ut etterhvert, lenge siden jeg har sett de og gleder meg til de eventuelt kommer på BR.

Lenke til kommentar

Hvorfor så amper tone? Han kom vel bare med en opplysning om at denne posten passer bedre under Film.

For å svare på spørsmålet, så kommer visst triologien på både Blu-ray og HD DVD. Warner utgir begge formatene og har bekreftet at arbeidet med filmene er i gang.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Filmene kommer nok i 2008.

På den offisielle nettsiden fra New Line Productions står det følgende:

KILDE

WHEN IS THE LORD OF THE RINGS GOING TO BE RELEASED IN HIGH DEFINITION (EITHER HD-DVD OR BLU-RAY)?

The high definition formats that have recently launched offer exceptional picture and sound quality in addition to new interactive bonus feature capabilities. New Line Home Entertainment is committed to the high definition format and is very excited about the idea of releasing the Trilogy in the format. However, New Line is also committed to maximizing the capabilities of the technology to deliver a cutting edge high definition experience. This will take more time as well as the participation of the filmmakers to achieve. It is currently not scheduled for release until, at the earliest, 2008.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Whackedorange: Har ikke Ps3 blu-ray krigingen vært angående bruk av blu-ray som spill medium? For det meste i værtfall. Ville bare påpeke til trådstarter at dette var feil forum for dette spørsmålet. Er ganske så sikker på at en den Ps3 Sony fanboys henger inne på film delen av forumet også.

Lenke til kommentar
Flyttes til film. :)

Kjem LOTR-triologien på HD-DVD forresten?

Den kommer til begge formatene, men på HD-DVD må de nøye seg med de vanlige kino-versjonene. Imens Blu-ray får Collectors edition :p

Huff, husker ikke hvor jeg leste det. Leter nå etter kilde.

Endret av master_al
Lenke til kommentar
I følge den linken skulle de jo da vært ute i slutten av november 2007.

Ja det er feil, men det andre kan jo fortsatt være rett...

Jeg hadde selvsagt ikke hatt noe i mot dette i og med at jeg er Blu-ray supporter, men nei og niks. Det er bare tull. Kilden er Beatboy77 på AVSforum.com, som har spredd utrolig mange idiotiske rykter de siste månedene. Det er ingenting å forholde seg til. Move along.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...