Lafs Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Greit å være relgiøs da. Om 2000 år må man være inter-stellar-tachyon-beam-me-up-faster-than-light-speed-forsker for å forstå en brøkdel av relgionen vitenskap. Anbefaler deg forresten å se filmen The Man from Earth : ) http://imdb.com/title/tt0756683/ Er ikke greit å være religiøs nei, skulle alle levd etter bibelen hadde teknologien stått på stedet hvil i 2000 år framover, kansje tilogmed gått bakover en 500 år. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg må bare si igjen jeg håper ikke folk tror jeg er gal bare fordi jeg mener noe annet en de gjør, jeg beklager også hvis jeg har krenket noen ved et av mine innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tiden for ettertanke og refleksjon har opprunnet. La oss alle be ... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det eneste jeg som kristen trenger å gjøre er å ta imot frelsen. Hvordan vet du hvordan du gjør det? Hvem har fortalt deg hvordan det foregår? Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg mener at så lenge du tror at universet er skapt av en intelligent skaper, så er du religiøs. Jeg mener derfor at Kakestykke er religiøs, men det hadde vært fint om noen kom med en definisjon på ordet religiøs. Edit: Intelligent skaper, ikke religiøs:) Endret 3. januar 2008 av Jann!s Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er vel slik ideen om at ikke-religiøse "tror på Gud de også" har oppstått. For min del kan folk kalle seg hva enn de vil, men i en debatt er det viktig å gjøre seg forstått og da er det lite gunstig for debattens skyld å begynne å omdefinere ord. Synes jeg. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hehehe, ja nå tenker dere vel at jeg bare tuller eller at jeg kanskje har gått helt av skaftet! Først erklærer jeg meg evolusjonist og nå dette! Hehehe, men det har seg nok ikke helt slik dere tror. En bekjent teolog har oppfordret meg til å slutte å kalle meg religiøs, fordi jeg da vil bli plassert i bås (av slike som dere) med religiøse fanatikere. Jeg er ikke religiøs, men jeg har et personlig forhold til Jesus. Ny avatar har jeg også. Ja og jeg er ikke satanist, men har et personlig forhold til satan... Nei, å si "Jeg er ikke religiøs, men jeg har et personlig forhold til Jesus" bli som å si: "Jeg er ikke pedofil, men jeg har et sexuelt forhold til barn" Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Deilig å være så enig med noen som jeg er nå (S2R2SK1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå