Gå til innhold

Jeg erklærer meg ikke-religiøs


Anbefalte innlegg

Greit å være relgiøs da. Om 2000 år må man være inter-stellar-tachyon-beam-me-up-faster-than-light-speed-forsker for å forstå en brøkdel av relgionen vitenskap. Anbefaler deg forresten å se filmen The Man from Earth : )

 

http://imdb.com/title/tt0756683/

 

Er ikke greit å være religiøs nei, skulle alle levd etter bibelen hadde teknologien stått på stedet hvil i 2000 år framover, kansje tilogmed gått bakover en 500 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at så lenge du tror at universet er skapt av en intelligent skaper, så er du religiøs. Jeg mener derfor at Kakestykke er religiøs, men det hadde vært fint om noen kom med en definisjon på ordet religiøs.

 

Edit: Intelligent skaper, ikke religiøs:)

Endret av Jann!s
Lenke til kommentar
Hehehe, ja nå tenker dere vel at jeg bare tuller eller at jeg kanskje har gått helt av skaftet! Først erklærer jeg meg evolusjonist og nå dette! Hehehe, men det har seg nok ikke helt slik dere tror. En bekjent teolog har oppfordret meg til å slutte å kalle meg religiøs, fordi jeg da vil bli plassert i bås (av slike som dere) med religiøse fanatikere.

 

Jeg er ikke religiøs, men jeg har et personlig forhold til Jesus. Ny avatar har jeg også.

 

Ja og jeg er ikke satanist, men har et personlig forhold til satan...

73167385.jpg?v=1&c=ViewImages&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193875DCB1DD8387ABB1F5103E87FEE06C3A40A659CEC4C8CB6

 

Nei, å si "Jeg er ikke religiøs, men jeg har et personlig forhold til Jesus" bli som å si: "Jeg er ikke pedofil, men jeg har et sexuelt forhold til barn"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...