echo-bravo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvorfor finnes det ikke Ford Explorer'e i Norge som er av nyere modell enn 99? Kunne faktisk tenkt meg en Explorer, modeller 2003 og 2004 synes jeg er veldig fine (tøffe), men disse tror jeg ikke finnes i Norge! De fra 90-taller er ikke noe fine i det hele tatt synes nå jeg. Noen som vet om det er mulig å skaffe seg en Explorer av nyere modell (2002-2005) i Norge uten at man må bruke flere hundre tusen? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvorfor finnes det ikke Ford Explorer'e i Norge som er av nyere modell enn 99? Kunne faktisk tenkt meg en Explorer, modeller 2003 og 2004 synes jeg er veldig fine (tøffe), men disse tror jeg ikke finnes i Norge! De fra 90-taller er ikke noe fine i det hele tatt synes nå jeg. Noen som vet om det er mulig å skaffe seg en Explorer av nyere modell (2002-2005) i Norge uten at man må bruke flere hundre tusen? Norge tar den ikke inn... men Expedition finnes i hele landet... den er det jeg nermeste jeg har funnet hittil... Edit: Du må imprtere får å få tak i den hvis du ikke ver veldig heldig da... Endret 2. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
echo-bravo Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, kanskje det blir Expedition. Får se. Takk for svar hvertfall Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jefg syntes den er ganske fin Egentlig syntes jeg den er finere... skulle nesten tro det var den nye modellen av den... men det er det ikke... bare en nesten lik.. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Om du vil ha en Ford-SUV men ikke behøver en "full size" så kan jo kanskje den nye Escape Hybrid være noe? Meget hyggelig drivstofforbruk, og den har fått ganske anstendig omtale for kjøreegenskaper og denslags i motorpressen, såvidt jeg husker. http://www.fordvehicles.com/suvs/escapehybrid/index.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå