LucarioX Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) http://www.itavisen.no/sak/501816/Nye_360-rykter/ http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1514576.ece Hva tror dere? Endret 2. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg tror det er en HD-DVD addon men håper att de faktisk linsere ut 360 til for eksempel Toshiba som kan hardware og jeg tror også att Toshiba vill få ett bedre fotfeste i Japan enn MS noen gang kan drømme om. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) HD DVD drev og en mer stillegående Xbox.. Endret 2. januar 2008 av überGoliath Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Stillegående Xbox er det eneste jeg har lyst på, for å si det sånn Edit: Hva om de bekrefter en portabel Xbox? Vi vet jo ikke Endret 2. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Slike store nyheter er ofte ikke så store. Men siden jeg har en Xbox360 er jo alikevel alle nyheter fra MS om Xbox360 litt spennende. Er litt skeptisk til å sette HD-DVD drev inn i maskinen. Skal de da nekte spillutviklere å benytte seg av de muligheten dette åpner for siden ikke alle konsollene har et slikt drev. Mindere støy, lavere pris på 120GB HDD, mer info om Alan Wake og framtiden til Mass Effect spillene er det jeg vil ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er jeg den eneste som begynner å bli lei av alle de uttallige utgavene av current-gen konsollene? Xbox 360 har vel... fem? Core (discontinued), Arcade, Premium, Halo 3 Edition (limited edition) og Elite, PLAYSTATION 3 har 20GB, 40GB, 60GB og 80GB (greit nok, kun 40GB og 60GB er tilgjengelig her til lands). Fler enn meg som synes dette er totalt unødvendig? Det burde da ikke være så forbannet vanskelig å lage en konsoll som passer folk flest, og jeg synes fortsatt det å lansere en 360 uten harddisk var idioti. Uansett, poenget mitt er at jeg ikke føler at vi trenger enda flere utgaver av Xbox 360. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, du er ikke den eneste. Skaper bare mer forvirring... Digital videoopptaker høres spennende ut, men ikke noe jeg ville betalt all verden ekstra for. HD-DVD-drev virker naturlig å satse på. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vell grunnen til att både Sony og MS ga ut flere forskjellige versjoner for å gi forbrukerne det de mente att de selv trengte. MS ga forbrukerne sine litt støre handlefrihet ved å ikke påtvinge forbrukerne en filmstandard Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er jeg den eneste som begynner å bli lei av alle de uttallige utgavene av current-gen konsollene? Xbox 360 har vel... fem? Core (discontinued), Arcade, Premium, Halo 3 Edition (limited edition) og Elite, PLAYSTATION 3 har 20GB, 40GB, 60GB og 80GB (greit nok, kun 40GB og 60GB er tilgjengelig her til lands). Fler enn meg som synes dette er totalt unødvendig? Det burde da ikke være så forbannet vanskelig å lage en konsoll som passer folk flest, og jeg synes fortsatt det å lansere en 360 uten harddisk var idioti. Uansett, poenget mitt er at jeg ikke føler at vi trenger enda flere utgaver av Xbox 360. å lansere core var er vel ikke så dumt.... jeg har åpnet xboxn min å dermed mistet jeg garantien... skulle min box slutte å virke så er vel core den beste muligheten for meg, trenger da ikke en ny med harddisk..... kjenner mange som har blitt bannet fra live som har innvistert i core....toppers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå