Gå til innhold

Store nyheter om Xbox 360 på CES-messen!?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike store nyheter er ofte ikke så store. Men siden jeg har en Xbox360 er jo alikevel alle nyheter fra MS om Xbox360 litt spennende.

Er litt skeptisk til å sette HD-DVD drev inn i maskinen. Skal de da nekte spillutviklere å benytte seg av de muligheten dette åpner for siden ikke alle konsollene har et slikt drev.

Mindere støy, lavere pris på 120GB HDD, mer info om Alan Wake og framtiden til Mass Effect spillene er det jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Er jeg den eneste som begynner å bli lei av alle de uttallige utgavene av current-gen konsollene? Xbox 360 har vel... fem? Core (discontinued), Arcade, Premium, Halo 3 Edition (limited edition) og Elite, PLAYSTATION 3 har 20GB, 40GB, 60GB og 80GB (greit nok, kun 40GB og 60GB er tilgjengelig her til lands). Fler enn meg som synes dette er totalt unødvendig? Det burde da ikke være så forbannet vanskelig å lage en konsoll som passer folk flest, og jeg synes fortsatt det å lansere en 360 uten harddisk var idioti.

Uansett, poenget mitt er at jeg ikke føler at vi trenger enda flere utgaver av Xbox 360. :p

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som begynner å bli lei av alle de uttallige utgavene av current-gen konsollene? Xbox 360 har vel... fem? Core (discontinued), Arcade, Premium, Halo 3 Edition (limited edition) og Elite, PLAYSTATION 3 har 20GB, 40GB, 60GB og 80GB (greit nok, kun 40GB og 60GB er tilgjengelig her til lands). Fler enn meg som synes dette er totalt unødvendig? Det burde da ikke være så forbannet vanskelig å lage en konsoll som passer folk flest, og jeg synes fortsatt det å lansere en 360 uten harddisk var idioti.

Uansett, poenget mitt er at jeg ikke føler at vi trenger enda flere utgaver av Xbox 360. :p

å lansere core var er vel ikke så dumt.... jeg har åpnet xboxn min å dermed mistet jeg garantien... skulle min box slutte å virke så er vel core den beste muligheten for meg, trenger da ikke en ny med harddisk..... kjenner mange som har blitt bannet fra live som har innvistert i core....toppers :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...