Blackster Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg driver og vurderer Touch dual, finnes det noen alternativer som man burde heller se etter.. Jeg har sett litt på TYTN II men den synes jeg både er dyr og stor. ønsker meg et med tastatur så derfor er ikke vanlig touch et alternativ heller ikke IPHONE. har telefonabmnt dekket av jobben så hva kostnadene blir for 3g spiller liten rolle. derfor tenker jeg om det er noe lurt å ha WLAN egentlig i det hele tatt. er det noen som har prøvd denne og kan komme med kommentarer..synes det er lite tester på denne mobilen. Lenke til kommentar
rg28 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Anbefaler at du heller går for Nokia N82 eller N95 8G, driver og vurderer en av de to selv. Fikk Htc touch dual gjennom jobben like før jul, og allerede gått lei. Touch funksjonen er så som så, merker at den med bruk blir litt "treg" og "ufølsom". Må trykke hardere, og lett for at den henger seg litt. Største aberet for min del derimot er lydkvaliteten. Det er hørbar susing under vanlige samtaler. I tillegg lett for at den bryter når man skal ringe. Når det gjelder sistnevnte hadde jeg forøvrig det samme problemet med HTC Meteor som var min forrige mobil, mulig et generelt problem med merket. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Anbefaler at du heller går for Nokia N82 eller N95 8G, driver og vurderer en av de to selv. Fikk Htc touch dual gjennom jobben like før jul, og allerede gått lei. Touch funksjonen er så som så, merker at den med bruk blir litt "treg" og "ufølsom". Må trykke hardere, og lett for at den henger seg litt. Største aberet for min del derimot er lydkvaliteten. Det er hørbar susing under vanlige samtaler. I tillegg lett for at den bryter når man skal ringe. Når det gjelder sistnevnte hadde jeg forøvrig det samme problemet med HTC Meteor som var min forrige mobil, mulig et generelt problem med merket. Hmmm såpass ja.....jeg ville gjerne prøve en WM nå pga mail exchange muligheten, sånn for bruk på jobben og en god kalender funksjon. Jeg har en IPAQ som råtner nå fordi jeg synes den er tragisk treg og dårlig lyd.. jeg må ha en mobil som er en god mp3 spiller og som jeg kan bruke til jobbmail. Touch screen er en bonus...står jeg igjen med tytnII igjen da tenker jeg.... P1 er ikke et alternativ Lenke til kommentar
rg28 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hmmm såpass ja.....jeg ville gjerne prøve en WM nå pga mail exchange muligheten, sånn for bruk på jobben og en god kalender funksjon. Jeg har en IPAQ som råtner nå fordi jeg synes den er tragisk treg og dårlig lyd.. jeg må ha en mobil som er en god mp3 spiller og som jeg kan bruke til jobbmail. Touch screen er en bonus...står jeg igjen med tytnII igjen da tenker jeg.... P1 er ikke et alternativ Vel, det skal sies, som jobbmobil er WM mobil ganske hendig. Det er i hovedsak pga lydkvaliteten og problemet med bryting av samtaler som gjør at jeg bytter. Veldig lett å synkronisere mobilen opp mot mail, exchange server etc. Hadde jeg vært deg og skulle gått for en HTC mobil i dag ville jeg nok først og fremst vurdert tytnII. Kjenner et par stykker som bruker den og de er fornøyd, er heller ikke noen avskrekkende størrelse på den. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Anbefaler at du heller går for Nokia N82 eller N95 8G, driver og vurderer en av de to selv. Fikk Htc touch dual gjennom jobben like før jul, og allerede gått lei. Touch funksjonen er så som så, merker at den med bruk blir litt "treg" og "ufølsom". Må trykke hardere, og lett for at den henger seg litt. Største aberet for min del derimot er lydkvaliteten. Det er hørbar susing under vanlige samtaler. I tillegg lett for at den bryter når man skal ringe. Når det gjelder sistnevnte hadde jeg forøvrig det samme problemet med HTC Meteor som var min forrige mobil, mulig et generelt problem med merket. OBS! Husk at innlegg på dette forumet er subjektive! Jeg for min del har hatt Touch "singel" siden i sommer og ALDRI opplevd at Touch-FLO har blitt ufølsom, treig eller har hengt seg! Lydkvaliteten er super og har aldri blitt avbrutt under samtaler! Det kan være at Touch "singel" er bedre fordi det ikke er noen bevegelige deler og at Dual har problemer på grunn av bevegelige deler med kontakter og slikt - jeg vet ikke. Min Touch har ikke noe vanlig tastatur, men det har heller aldri vært savnet siden det finne software tastaturer som jeg kan skrive på med stor hastighet ... Det er min subjektive opplevelse at HTC leverer de beste og mest solide mobilene i verden! Tobias Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 OBS!Husk at innlegg på dette forumet er subjektive! Jeg for min del har hatt Touch "singel" siden i sommer og ALDRI opplevd at Touch-FLO har blitt ufølsom, treig eller har hengt seg! Lydkvaliteten er super og har aldri blitt avbrutt under samtaler! Det kan være at Touch "singel" er bedre fordi det ikke er noen bevegelige deler og at Dual har problemer på grunn av bevegelige deler med kontakter og slikt - jeg vet ikke. Min Touch har ikke noe vanlig tastatur, men det har heller aldri vært savnet siden det finne software tastaturer som jeg kan skrive på med stor hastighet ... Det er min subjektive opplevelse at HTC leverer de beste og mest solide mobilene i verden! Tobias Ja jeg forstår hva du mener...og jeg kommer nok til å teste ut dual når jeg har muligheten...før jeg går til innkjøp.....det hadde kanskje vært greit med wlan..men det er større sannsynlighet for at det er 3g eller edge enn at det er wlan i et område jeg befinner meg...det er derfor jeg vurderer touch dual som er et par tusen kr billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå