PyrionZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har en snart et år gammel Razer Deathadder, men den er upresis: S er ikke sikker på om den har vært det hele tiden, men den er ihvertfall det nå. Har testa begge musemattene jeg har; en Steelpad 5L som er i daglig bruk og en Steelpad QCK+. Men den er like upresis, eller, den er ikke direkte upresis, men hvis jeg skal dra musa på ei rett strek blir det tull, den hopper på en måte litt hit og dit. Ikke mye, men litt. Burde jeg prøve en annen musematte? Har noen andre de problemene med den musa? Takker for svar: ) Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har en snart et år gammel Razer Deathadder, men den er upresis: S er ikke sikker på om den har vært det hele tiden, men den er ihvertfall det nå. Har testa begge musemattene jeg har; en Steelpad 5L som er i daglig bruk og en Steelpad QCK+. Men den er like upresis, eller, den er ikke direkte upresis, men hvis jeg skal dra musa på ei rett strek blir det tull, den hopper på en måte litt hit og dit. Ikke mye, men litt.Burde jeg prøve en annen musematte? Har noen andre de problemene med den musa? Takker for svar: ) Sjekk om du har fått hår der sensoren er. Har opplevd det mange ganger. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Fant ut at det ikke er så ille, bare jeg som er ustø på hånda. Men uansett, vet dere om noen bra musematter med god glid og presisjon i? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Steelpad 5L er bra nok den, men anbefaler å kjøpe nye glids, da tenker jeg nok du blir fornøyd. Kjøp noen litt store glids, som disse : http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87453 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Har skrevet feil på musematte navn oppi her,det er en steelpad 5c jeg har, ikke en 5L. Så er 5L ei bra musematte? frister med noe nytt. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 5L er en super musematte, har hatt G5, mx518, deathadder og G9 på den, jeg kjente godt at deathadder trengte nye glids, de som står på er altfor småe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå