Skavold Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Nei, det er ikke proffkontrakt eller den slags er jeg redd, men jeg skal nå altså til Østerrike en drøy måned til våren i forbindelse med jobben. Samtidig kan jeg ikke gå en hel måned med fotballtørke når jeg er der! Derfor lurer jeg altså på om det er noen som vet av noe lag jeg kunne tatt kontakt med, så jeg kunne holdt treningsnivået oppe? Eventuelt nettsteder med oversikt over hvilke lag som er i hvilket nivå etc.? Jeg skal til et pittelite sted kalt Gummern, men det er bare en sving unna Villach, en passe stor by heeeelt sør i Østerrike. Jeg spiller til vanlig i fjerdedivisjon, forresten ... Endret 2. januar 2008 av OML Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 MEGET villedende topic! Trodde du mente at du ikke viste hvor du skulle! Sorry for at jeg ikke kan hjelpe deg her, men du kan jo prøve å google deg frem? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jo, ja, sant nok. Kanskje det ble litt bedre nå? Har googlet litt, men jeg er lite dreven i tysk, så da kommer jeg ikke så veldig mye lenger enn "Villach fußball", på en måte ... Holder på å få tak i min kontaktperson der nede nå, så kan jeg høre med vedkommende om han vet noe også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) BSV Juniors skal visst ligge der i Villach etter en rask google, de spiller i andre divisjon Endret 2. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ikke for å være negativ eller noe slikt, men tror du et lag er interessert i å ha deg med på laget i en måned? Tviler iallfall på at et andredivisjonslag vil ha med en norsk spiller fra fjerdedivisjon. Goscinny Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Han er jo ikke nødvendigvis på laget selv om han trener med dem da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Han skal jo bare holde på fotball skillsa til når han kommer tilbake til Norge Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 du kan prøvespille for rapid wien Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Han skal jo bare holde på fotball skillsa til når han kommer tilbake til Norge Nettopp. Vil ikke visne vekk mens jeg er der, heller. Ingen planer om å ta østerisk seriegull, hehe. Var bare om noen tilfeldigvis visste om noe spenstig, som f. eks. et register med forskjellige lag i forskjellige divisjoner. Hva tilsvarer egentlig norsk fjerdedivisjon i østerrisk divisjonsspill? Om det tilsvarer norsk tredjedivisjon er ikke det noen krise heller, har erfaring derifra også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 fant bare BSV Juniors, så du får kontakte dem.... Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvordan gikk det med deg? Ble det noe fotballspilling i Østerrike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå