Gå til innhold

Jeg skal spille fotball i Østerrike, men for hvem?

Skavold

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke proffkontrakt eller den slags er jeg redd, men jeg skal nå altså til Østerrike en drøy måned til våren i forbindelse med jobben. Samtidig kan jeg ikke gå en hel måned med fotballtørke når jeg er der! Derfor lurer jeg altså på om det er noen som vet av noe lag jeg kunne tatt kontakt med, så jeg kunne holdt treningsnivået oppe?

Eventuelt nettsteder med oversikt over hvilke lag som er i hvilket nivå etc.?

Jeg skal til et pittelite sted kalt Gummern, men det er bare en sving unna Villach, en passe stor by heeeelt sør i Østerrike.

Jeg spiller til vanlig i fjerdedivisjon, forresten ...

Endret av OML
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, ja, sant nok. Kanskje det ble litt bedre nå?

Har googlet litt, men jeg er lite dreven i tysk, så da kommer jeg ikke så veldig mye lenger enn "Villach fußball", på en måte ... Holder på å få tak i min kontaktperson der nede nå, så kan jeg høre med vedkommende om han vet noe også. :)

Lenke til kommentar
Han skal jo bare holde på fotball skillsa til når han kommer tilbake til Norge ;)

Nettopp. Vil ikke visne vekk mens jeg er der, heller. :) Ingen planer om å ta østerisk seriegull, hehe. Var bare om noen tilfeldigvis visste om noe spenstig, som f. eks. et register med forskjellige lag i forskjellige divisjoner.

Hva tilsvarer egentlig norsk fjerdedivisjon i østerrisk divisjonsspill? Om det tilsvarer norsk tredjedivisjon er ikke det noen krise heller, har erfaring derifra også ;)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...