oivind_skar Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Skjerpede miljøkrav fører til at produsentene må bygge mindre og lettere biler. Det gjelder også alle som sverger til digre firehjulstrekkere. Les mer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Som med alle landrovere så er vel prisen langt over det den er verd. Skal man ta en pris er størrelse metafor så er vel en vanlig landrover en 2CV, mens prisen tilsier en MonsterTruck. Lenke til kommentar
steeler Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Tøff den der, men ønsker meg en ny A4 stasjonsvogn istedet jeg :-) Lenke til kommentar
chma Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Som med alle landrovere så er vel prisen langt over det den er verd.Skal man ta en pris er størrelse metafor så er vel en vanlig landrover en 2CV, mens prisen tilsier en MonsterTruck. Det er vel strengt tatt den eminente norske stats avgifter sin feil og ikke landrover....?! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Er en kombinasjon av begge deler. Personlig så skylder jeg samtlige dødsfall vi har grunnet dårlige biler på politikerene. De burde ha fått tilsendt bilder av de vridde likene i bilvrakene tilsendt etter hvert dødsfall så de til slutt innser at bilpolitikken dies dreper folk i hopetall. Hadde en av mine død hadde jeg tatt med meg kisten til stortinget og parkert den på trappene. Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Er en kombinasjon av begge deler.Personlig så skylder jeg samtlige dødsfall vi har grunnet dårlige biler på politikerene. De burde ha fått tilsendt bilder av de vridde likene i bilvrakene tilsendt etter hvert dødsfall så de til slutt innser at bilpolitikken dies dreper folk i hopetall. Hadde en av mine død hadde jeg tatt med meg kisten til stortinget og parkert den på trappene. "Tre av fire dødsfall i trafikken skyldes at standarden på veiene er dårlig. Dette går fram av en undersøkelse av trafikkulykker i Sverige i 2004, foretatt av forsikringsselskapet Folksam. Det er all mulig grunn til å tro at situasjonen er den samme i Norge. " Klippet fra http://www.motor.no/tester/kollisjonstester/article75386.ece Veiene vi har i Norge er jo MYE verre en veiene de har i Sverige. Og kjøre over grensen er jo herlig følelse. Tenker ikke kun på billig sprit og bacon, men veistandaren. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 "Tre av fire dødsfall i trafikken skyldes at standarden på veiene er dårlig. Dette går fram av en undersøkelse av trafikkulykker i Sverige i 2004, foretatt av forsikringsselskapet Folksam. Det er all mulig grunn til å tro at situasjonen er den samme i Norge. " Klippet fra http://www.motor.no/tester/kollisjonstester/article75386.ece Kan ikkje heilt sjå at det fritek den enkelte bilist frå regelen om å tilpasse køyringa etter forholda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg