recognice Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Her er et bilde tatt på samme sted som forrige bilde jeg la ut. Er konvertert til B/W, har økt kontrastene, samt croppet litt. Noe som kunne vært forbedret mtp. redigering eller selve bildet? Lenke til kommentar
si Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så fint motiv! Sporene på isen gir fin dybde. Passer bra til s/h, siden det er ganske mye struktur å ta tak i både på isen og i buskaset. Tror jeg ville croppa bort huset, det bidrar ikke til stemningen synes jeg. Etter min smak kunne det vært litt spenstigere i kontrastene, tror det ville gitt et klarere og skarpere preg. Ville ikke bekymret meg for om himmelen ble litt utbrent i prosessen, den bidrar ikke med noe likevel. si Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Helt fint og greit bilde du har tatt her! Det er en forbedring fra ditt forrige bilde. Vil ikke si at huset ødelegger stemningen i bildet. Ikke for min del i alle fall. Det virker så øde uansett. Synes s/h konverteringen var bra. Muligens litt mer kontrast hadde hjulpet i positiv rettning. Har du prøvd Nik Cool Efex 3 sin s/h konvertering? Den er meget god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå