Jaytee71 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som har et bra, gratis brenneprogram å anbefale? Skal brenne alt mulig..... filmer, bilder, mp3 o.s.v... Edit: Leif Endret 2. januar 2008 av Jaytee71 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 K3b er vanvittig genialt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da jeg brukte windows, pleide jeg alltid å bruke Nero Burningroom.. Funket alltid for det jeg brukte det til.. Samtidig som det er lett å bruke, så syns jeg det er en god kandidat. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 http://www.nero.com/eng/nero8-introduction.html Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Da jeg brukte windows, pleide jeg alltid å bruke Nero Burningroom.. Funket alltid for det jeg brukte det til.. Samtidig som det er lett å bruke, så syns jeg det er en god kandidat. Nero er bra ja Men ikke gratis... K3b er vanvittig genialt. Heeeey..... jeg er noob... forsto ingenting av den siden der jeg Lenke til kommentar
petnor Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er ikke alltid du kan bruke nero. Noen ganger trenger du nero til riktig CD rom. Jeg kjøpte nero CD rom for 450 kr på Elkjøp Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) To gode og populære gratis alternativer: CDBurnerXP InfraRecorder Bruker sjølv InfraRecorder. Endret 2. januar 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 To gode og populære gratis alternativer: CDBurnerXP InfraRecorder Bruker sjølv InfraRecorder. Jeg prøver ut cdburnerxp nå Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 funka bra det Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå