loathsome Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei, Har et veldig merkelig problem her. Jeg får ALDRI over 30 kb/s i uTorrent lengre. Dvs, starter jeg en torrent får den en maks-fart på 30kb/s, starter jeg tre får de til sammen en maksimal fart på 30kb/s. Jeg skjønner det seriøst ikke. Jeg har en 5000kb/s linje eller noe slikt, og jeg får vanligvis oppimot 900-1000kb/s. Og ja, jeg har åpnet porten jeg bruker - har til og med prøvd flere forskjellige porter. Checking port 6666 on 84.48.89.5... OK! Port 6666 is open and accepting connections. Noen som har en fjerneste anelse? Har vært slik et par dager nå. Setter pris på svar - loathsome Endret 2. januar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Det står i førstepost, om du hadde lest den Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Høyreklikk på nedhastigheten nederst i høyre hjørne og sett den til ubegrenset. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Den er allerede ubegrenset. Jeg har også prøvd å resette ruteren, ingen hell. Prøvd å slå av UPnP, heller ingen hell. Oppgraderte nettopp til nyeste versjon av uTorrent, samma drittet. Grr. Takk for svar. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kanskje noen med uåpna porter som seeder. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, det er ikke problemet. Det er jeg sikker på. Det er ALLTID 30kb/s, uansett hva. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kanskje noen begrensninger fra din ISP? Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Du har ikke noe begrensning på opplastingshastigheten din som gjør at det går treigt da? I uTorrent ja? Endret 2. januar 2008 av rhofset Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Problemet er LØST Satt upload til 7kb/s, og da steg farten UMIDDELBART rett opp (600kb/s på en torrent). Hvorfor? Ingen peiling i det hele tatt. Takk for hjelpen dere. - edit - Nå holder farten seg om jeg setter den til 100kb/s (upload) Sweet. Endret 2. januar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå