C-angel Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Som emnetittelen, er dette ett godt kjøp. Den går for 6995,- hos Elprice. LINK Tenkte jeg skulle ut og handle ny laptop denne uken. Er det eventuelt andre gode kjøp som jeg heller bør se på? Har ikke så mange kriterier egentlig, men.. Pris ca. 7000 og skjerm 15.4". Den skal brukes primert i hjemmekontor - office programmer, surfing, enkel bilderedigering, surfing, En annen ting. Jeg har en Dlink DIR-655 hjemme. Lønner det seg da og kjøpe ett nettverkskort også til den bærbare med N1 støtte, eller holder det fint med 802.11g som det er på Aceren? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Helt grei pc hvis du ikke skal spille. Med ett 802.11g-kort får du ikke utnyttet potensialet i en DIR-655, MEN, 802.11g er likevel mye raskere enn internettlinja di (med mindre du har 100 Mbit fiberlinje eller noe i det sjiktet), så det er kun om du skal kopiere ekstremt store filer mellom de maskinene som er koblet på akkurat din router, uten å gå om internett, at du vil merke en forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå