Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Nå, som ved et trylleslag har jeg 100 FPS konstant. (Kan ha noe med at jeg satt refreshraten på skjermen til 100Hz for det virket mistenkelig fort etter det). Det er knusedigg. Merka det på statsen med en gang. Det gikk faktisk an å treffe hodet til andre karer igjen. Kan ikke si noe annet enn Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kjører på 100 fps på mitt oppsett. Skriv dette i consolen om du vil ha 100 fps: fps_max 101 Når jeg skriver dette så skjer det ingenting når jeg skriver det. Har 1.5. Kan noen gi meg en forklaring eller noe? Specs i signatur. Det er ikke den heftigste pcen. men den duger.. Jeg burde få ganske bra med 100fps spør du meg. Men når jeg skriver dette i consolen så står det, unvalid command eller noe. Dette er før jeg er død. Men etter jeg er død og skriver det in skjer det ingenting. Har skjermen på 85hz.. Kan ikke sette den opp mer. Den er gammel. ;( Men hva er feil? Desuten i sepcsa skal det væreen 1900+ ikke 1800+.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Uavhengig av når du skriver det vil det funke. fps_max er kommandoen. Du skal ha et mellomrom til tallet (som kan være så høyt du vil, bare sørg for at tallet er høyere enn 100 ellers virker det jo mot sin hensikt). Du burde så absolutt klare 100 fps. Jeg klarte det med nåværende oppsett da jeg hadde et GF3 i maskinen (Ti200 :o) Du kan også dra nytte av å skru av Vsync: Hvordan skru av VSync Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Med mitt gamle GF2 MX400 32MB(nylig bytta ut i dag) hadde jeg 100fps hele tiden selv om det kom 8 spillere foran meg + 1xSmoke. Jeg spillte med 1.5 GHz AMD T-bird prossesor + 768Mb sdram, Vsync av, 800x600 oppløsning, skjermen kjørte 85hz, fps_max 100, net_graph 1 (ikke 3), når jeg tok timerefresh på b1 aztec fikk jeg 341,3FPS, WinXP pro, Regedit accellrasjons FIX. Det hadde vel litt med at jeg har montert über kjøling på GPU og klarte og overclocke core med 65MHz og ram med 40MHz Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg skrev hele tiden feil, jeg skrev max_fps 100 Men nå fikk jeg fiksa det. Men den går enkelte ganger ned til 70 og så opp igjen. Men ligger på 100 når man løper rundt osv.. Men jeg AA og VSYNC på. Det har endel og si har det ikke? Eller burde jeg ha hatt 100FPS konstant med oppsettet mitt med AA og vsync?Dette er selfølgelig i cs! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 bruk ett program som heter refreshlock det bruker jeg og får konstant 100 fps Lenke til kommentar
Tim Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 tror han har fata hva han burde prøve og hva han burde klare nå :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå