xeigen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du behøver ikke drikke mye vann , 2 glass mer en vanlig ? Når det gjelder kreatin er veske det viktigste og her snakker vi om 3-4 liter veske daglig. Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har aldri lest så mye tull om kreatin før noen gang. * Kreatin er så godt som unødvendig å begynne med etter 4mnd trening * Monohydrat er langt ifra best * I praksis gjør ikke kreatinen annet enn å forsinke melkesyre et bittelite sekund Og de punktene du lister opp her skal liksom være mindre tull? Ja. Jeg kan godt argumentere for meg: - 4 måneder med trening er ikke lenge, man har enda en god fremgang om man trener riktig. Kreatin er normalt å ta idet men merker man sakker i fremgangen og trenger et lite "boost" - Kreatin monohydrat er et "billig" kreatin. Det trekker mye væske inn i musklene og mange sliter med det i oppladningsfasen siden man må ta større doseringer - Tredje er basert på hva jeg har hørt, mulig den er tull, men kreatin er ikke noen vidunderkur for å bli stor og sterk. Oppskrytt etter min mening (gikk 3mnd på monohydrat) Kreatin er noe du skal gå på i perioder.. viss ikke tar ikke kreatinlagrene i musklene opp nok 1 måned på og en måned av er veldig fornuftig. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kreatin kan tas sammenhengende over lengre tid uten problemer. Kreatinlagrene holder seg fulle så lenge du tar det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå