linndy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hvordan får jeg tilbake lyden på PC-en?? får når jeg skal spille musikk eller skal skal se film så virker ikke lyden,. jeg trooor jeg kanskje har greid å slette det hvorfan får jeg tilbake lyden da?? Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hvordan får jeg tilbake lyden på PC-en?? får når jeg skal spille musikk eller skal skal se film så virker ikke lyden,. jeg trooor jeg kanskje har greid å slette det hvorfan får jeg tilbake lyden da?? installere lydkort driverne. normalt er det realtek sin all in one driver du trenger, du kan også ha rotet i på kontrollpanelet. og endret på innstillingene til lyd.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 heh... ka troooor du at du har sletta? sletta lyden ? men sjekk dette... høyreklikk på "min datamaskin" , klikk på "Hardware" , klikk så på "device manager" , der finner du som er i maskinen.. finn frem til lydkortet, sjekk om det fungerer som det skal høyreklikk på volum kontroll, sjekk der om du har muted lyden, eller bare har skrudd den ned , hvis alt ser ok ut , ta å sjekk høytalerne , koble dem til en forsterker eller til tv'n .. med de samme ledningene ! hvis høytalerne funker og volum kontrollen er ok, så kan det vær at lydkortet er litt ødelagt.. , eller kanskje du bare skal skru opp lyden på det programmet du bruker til å se film ... Lenke til kommentar
linndy Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 hvordan får jeg tilbake lyden på PC-en?? får når jeg skal spille musikk eller skal skal se film så virker ikke lyden,. jeg trooor jeg kanskje har greid å slette det hvorfan får jeg tilbake lyden da?? installere lydkort driverne. normalt er det realtek sin all in one driver du trenger, du kan også ha rotet i på kontrollpanelet. og endret på innstillingene til lyd.. jeg har prøvd å få dem tilbake på kontrollpanele men går ikke... Lenke til kommentar
linndy Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 er høytalerene på on ? ja.. allt er på Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 og du er sikker på at den står i rett inngang på pcen? bærbar eller stasjonær du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå