MST Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei! Jeg lurer på hva jeg kanskje kan legge ut dette for på finn. Gi meg helst en pris folk vil kjøpe for:) Ps2 [ Den game " store " versonen ] Off-Road Vide Open De Utrolige Torino 2006 Athens 2004 Alpine Racer 3 Need For Speed: Hot Pursit 2 Dancing Stage Mega Mix [ Danse-Matte Inkludert ] SSX: On Tour Fifa 05 Fifa03 Ratchet And Clank Smackdown vs. Raw 2007 2 Håndkontroller [ Vanlige Svarte ] Memory Card Ratt/Pedal Har sett folk selge bare ps2 for 1000kr på finn men jeg tror det er litt mye... Så, si en pris jeg kan få for dette:) Og hvis noen her er interesert i og kjøpe så bare spør meg:) Endret 2. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du får ikke 1000 kroner for en ps2 alene (med mindre du er utrolig heldig). Den vanlige, lille, går jo for rundt 800-1000 kroner, så du får nok ikke mer enn 5-600 for den. Maks. I spillene er det noen få "store" spill, men jeg vil ikke tro at du får mer enn 50-60 kroner per tittel. Men gjør litt research rundt om kring på finn og diverse andre nettauksjoner i tilfelle jeg tar grundig feil og du får flere millioner for denne samlingen! Du har nevnt "De Utrolige" to ganger forresten. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Ok. Vet du noen bra nettauksjonsteder? Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm... Du har jo de vanlige som finn, qxl og eBay. Det finnes mange andre, men ingen som jeg husker i øyeblikket Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Er ikke eBay engelsk? Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Erm.. Joda, men er ingenting i veien for at du kan legge det ut der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tviler på at du får mer enn 1500kr. Konsollen er av den gamle typen + at de fleste av de spillene der er utrolig dårlige. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 HAha! Joda! Den gamle ps2en er snart hellig Den er gått ut av produksjon for en stund siden, og min bror solgte akkurat sin for 3000 kr med mem card og 2 kontroller XD Fordi de ikke kan kjøpes ny Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 På hvilken nettside solgte han sin for 3000kr? Finn? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Din bror må være en førsteklasses svindler, Effectiv! Eller så er du en nordlending med sans for krydder til historiene dine Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Din bror må være en førsteklasses svindler, Effectiv! Eller så er du en nordlending med sans for krydder til historiene dine Påstår du at vi lyver/justerer på sannheten i tide og utide? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Din bror må være en førsteklasses svindler, Effectiv! Eller så er du en nordlending med sans for krydder til historiene dine Neinei han er ikke svindler xD og jeg er ikke nordlending vis du leser signaturen min Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Effectiv.. Hvis broren din solgte denne ps2'en til 3000..Hvor gjorde han dette!? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Gud vet hvor! Jeg kan spørre når jeg ser han tho hehe. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Din bror må være en førsteklasses svindler, Effectiv! Eller så er du en nordlending med sans for krydder til historiene dine Påstår du at vi lyver/justerer på sannheten i tide og utide? Hehe, mine personlige erfaringer tilsier at slikt kan forekomme ja, lol Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du har litt stor signatur.. 5 linjer er maks her på forumet Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Denne posten skal vel også legges til prisjakt om jeg ikke tar feil. Ble litt usikker, men hvis noen vet, så rapportér til mods Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå