Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kløing på beina,, hva kan det være?

linndy

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har lenge drevet å klødd på beina mine, å når jeg klør så klør jeg til det begynner å blø. å når jeg først har begynt å klø så greier jeg ikke stoppe. dette skjer bare på beina. jeg lurer på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man klør istykker huden så blir den irritert og fører til mer kløe. Tenk på noe annet og vent til det leges av segselv. Kan gjerne smøre med aloe vera eller lignende. Om det klør like ille etter et par uker du holder det i fred så bør spørsmålet gjennopptas

Men foreløpig tipper jeg det bare er irritert hud :)

Lenke til kommentar

Sokker av ull.

Men vet du hva? Jeg leste den tampong posten din, jeg har reel tvil på at du faktisk er en person som er seriøs. Og om du mot all formodning er det, så tviler jeg igjen på at du hadde funnet frem til dette forumet.

Du får ikke mer av min tid! :) Lykke til med kløingen!

Lenke til kommentar
Sokker av ull.

Men vet du hva? Jeg leste den tampong posten din, jeg har reel tvil på at du faktisk er en person som er seriøs. Og om du mot all formodning er det, så tviler jeg igjen på at du hadde funnet frem til dette forumet.

Du får ikke mer av min tid! :) Lykke til med kløingen!

hva er gaalt me å spørre om det?? å viss du tror jeg ikke er seriøs me innleggene minee så hvotfot gidde å svare dem da???

Lenke til kommentar
hei.

jeg har lenge drevet å klødd på beina mine, å når jeg klør så klør jeg til det begynner å blø. å når jeg først har begynt å klø så greier jeg ikke stoppe. dette skjer bare på beina. jeg lurer på hva det kan være?

Tipper det kan være Elveblest. Har hatt en del av det selv, og det slår seg ofte ut på bena(ankler, legger)

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Får også enorm kløe noen ganger. Er ikke noe å gjøre med det. Hender at det hjelper å ha på litt Spenol.

Ja det som ofte er hovedproblemet, er uttørking av huden. Om man oppholder seg mye feks på innendørs arbeidsplasser med tørr luft og/eller dusjer vasker seg ofte.

Da klarer ikke huden selv produsere nok fettstoff til å hindre uttørking, og man får lett utslett og kløe.

Stress kan også være en årsak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For all del; Ikke klø med neglene..

Sant at det virker som om du er en useriøs bruker etter den tampong-tråden din :p

hvorfor tror dere d??:S jeg må jo få spørre om det da.....uten at alle skal tro jeg er useriøs=/

det var ett seriøst spm, å viss dere syns det er så useriøst så hvorfor bry seg?? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...