martbo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har bodd i England i et år, og er enig i det mange av dere sider. Generelt er husene mye trangere enn det vi er vant med her hjemme. Spesielt ganger og trapper er trange. Ellers er teppegulv en virkelig slager, noe jeg aldri helt har forstått hvorfor. Og til War: Strømkontaktene er faktisk veldig praktiske, de aller fleste innholder en sikring i selve pluggen Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det ekleste med engelske boliger er teppe på baderomsgulvet. Jeg tror det er ganske ut nå (heldigvis!), men det var hot for 10 år siden. I tillegg er ganske mange bygninger dårlig isolerte. Det funker jo ikke her i Norge, hvor man glatt kan komme opp i ganske mange minusgrader om vinteren, men det er tydeligvis ikke like viktig for britene. Når det gjelder farger og innredning, så kommer det jo an på hva som er trendy, og hvor interessert beboerne er i trender. Har vært innom hus som er lyse og luftige på en nordisk måte, og innom hus som er trange og triste. Men det samme gjelder jo i Norge, det er utrolig hvor mye furu-interiør du finner rundt omkring... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Mens bilparken er noe annet, i york så jeg 7 av 10 biler som koster over 700k i norge.Så man ned en gate sto det i alle fall 10 Land Rover Discovery det av 50 biler. De bilene er ikke like dyre i England som her i Norge vettu Billigbiler i Norge er jo egentlig ikke billige. OnTopic: Men ellers enig med deg, for det meste. Endret 7. januar 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå