Gå til innhold

LG 32LC46 vs. LG 32LC42

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter og lurer på hvilken av disse TVene jeg skal investere pengene mine i.

Jeg har relativt lite peiling på slikt og holdt nesten på å gå i fella og kjøpe den Phillips-TVen Elkjøp solgte til 4444 kr i morges.

Er det noen klare forskjeller på LG 32LC42 og LG 32LC46 (velg LG electronics, 3. øverste TV), eller er det bare småtterier?

Uansett, hva er forskjellen(e) og hvilken burde jeg kjøpe (i all hovedsak filmbruk og koble til PCen for å spille Guitar Hero 3)?

.sjur

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Er det noen klare forskjeller på LG 32LC42 og LG 32LC46 (velg LG electronics, 3. øverste TV), eller er det bare småtterier?

Uansett, hva er forskjellen(e) og hvilken burde jeg kjøpe (i all hovedsak filmbruk og koble til PCen for å spille Guitar Hero 3)?

I følge denne meldingen fra en selger på Elkjøp er forskjellen tuneren - men da alle ingen av dem støtter digitale sendinger fra norsk bakkenett eller noe, spiller forskjellen ingen rolle i Norge. Og den gjør ingen forskjell til bruk med PC eller DVD-spiller etc.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
Aha. Flott å vite.

Ifg. shg har LC42 5ms, men ifg netonnet har den 8ms og finner ikke TVen på LG sine hjemmesider. :hmm:

LC46 har DCDi, mens LC42 har PiP.

Er den digitale deinterlacinga og picture in picture viktige funksjoner?

Sjekk LG sine hjemmesider i Sverige, der finner du mye info ang disse modellene. Er ikke store forksjellen på de forskjellige modellene bortsett fra digital tuner og gloss/matt finish

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...