Datasmurf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei! Jeg sitter og lurer på hvilken av disse TVene jeg skal investere pengene mine i. Jeg har relativt lite peiling på slikt og holdt nesten på å gå i fella og kjøpe den Phillips-TVen Elkjøp solgte til 4444 kr i morges. Er det noen klare forskjeller på LG 32LC42 og LG 32LC46 (velg LG electronics, 3. øverste TV), eller er det bare småtterier? Uansett, hva er forskjellen(e) og hvilken burde jeg kjøpe (i all hovedsak filmbruk og koble til PCen for å spille Guitar Hero 3)? .sjur Endret 30. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Bump for egen interesse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Bump igjen, noen som har peil? Jeg vil ha TV, men uten peil er det ikke lett å bestemme seg. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du kan se på min så kan jeg se på din? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=903513&hl= Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Er det noen klare forskjeller på LG 32LC42 og LG 32LC46 (velg LG electronics, 3. øverste TV), eller er det bare småtterier?Uansett, hva er forskjellen(e) og hvilken burde jeg kjøpe (i all hovedsak filmbruk og koble til PCen for å spille Guitar Hero 3)? I følge denne meldingen fra en selger på Elkjøp er forskjellen tuneren - men da alle ingen av dem støtter digitale sendinger fra norsk bakkenett eller noe, spiller forskjellen ingen rolle i Norge. Og den gjør ingen forskjell til bruk med PC eller DVD-spiller etc. Endret 30. januar 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Aha. Flott å vite. Ifg. shg har LC42 5ms, men ifg netonnet har den 8ms og finner ikke TVen på LG sine hjemmesider. LC46 har DCDi, mens LC42 har PiP. Er den digitale deinterlacinga og picture in picture viktige funksjoner? Lenke til kommentar
moby666 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aha. Flott å vite. Ifg. shg har LC42 5ms, men ifg netonnet har den 8ms og finner ikke TVen på LG sine hjemmesider. LC46 har DCDi, mens LC42 har PiP. Er den digitale deinterlacinga og picture in picture viktige funksjoner? Sjekk LG sine hjemmesider i Sverige, der finner du mye info ang disse modellene. Er ikke store forksjellen på de forskjellige modellene bortsett fra digital tuner og gloss/matt finish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ah, får sjekke. Må finne ut hva som stemmer ang. MSen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 LC42 og LC46 er identiske tver. De er bare beregnet på 2 forskjellige markeder. LC46 har innebygget digital MPEG2-dekoder, noe som ikke er relevant for norge uansett. Så for norges del - samme tv . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ah. Da ble det 42, den var rimeligst Men er de så identiske? Syns å huske å ha lest at 46 har noe funky deinterlacing, mens 42 har PiP Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det har jeg aldri sett noe til . Kan være at den de-interlacingsaken kun funker via den digitale tuneren som uansett ikke funker i norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 He he, okay. LC42 it is. Nå må jeg bare få penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå