tormi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei folkens!! Har hatt xbox live nå i 4 måneder og det har fungert relativt greit. Men den siste tiden så har jeg begynt å falle ut og jeg mistenker at det kan ha noe med NextGenTel generelt eller Thomson 510i routeren som jeg bruker. Noen som kjenner til dette og eventuelle løsninger? Har googlet en del uten å finne noe som gjelder direkte for min router. Til info så står det en HP switch med gigabyte imellom router og XBOX. Jeg har ingen problemer med å koble opp mellom Xbox og PC. PS: Om tråden er feilplassert så flytt den gjerne, men var det eneste Xbox stedet jeg fant her Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Xbox live har hatt problemer de siste 14 dagene, så det er nok ikke bare deg. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Xbox live har hatt problemer de siste 14 dagene, så det er nok ikke bare deg. aaah. Det var godt å vite. Før jeg brukte X-antall timer på å konfigurere routere og dritt. thx Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 jeg har nextgentel å har ikke klart å invite en eneste gang i cod4. en av mine venner med telenor må bestandig være host for att vi skal komme i samme lobby... får bare feilmeldinger når jeg prøver.... har åpnet routeren noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ser du skriver at du har en Thomson 510 "router". Dette er et ADSL modem, og ikke en router. Sikker på at du ikke har både dette modemet og en annen router tilkoblet...? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 jeg har nextgentel å har ikke klart å invite en eneste gang i cod4. en av mine venner med telenor må bestandig være host for att vi skal komme i samme lobby... får bare feilmeldinger når jeg prøver.... har åpnet routeren noen som vet hva det kan skyldes? Du har for dårlig opphastighet.. Hjelper ikke å ha en ruter som er åpen dersom opphastigheten din suger. Lenke til kommentar
marama Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 da var det løst for jeg har en forferdelig dårlig opphastighet ligger ca på 130kbps.....d hadde jeg ikke tenkt på.. får bare håpe kommunen bygger en ny sentral litt nermere der jeg bor i løpet av året. er ca 6300 meter til sentralen i dag Lenke til kommentar
tormi Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ser du skriver at du har en Thomson 510 "router". Dette er et ADSL modem, og ikke en router. Sikker på at du ikke har både dette modemet og en annen router tilkoblet...? Har bare den som ADSL modem og switch imellom! Lenke til kommentar
illodan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) skaff deg speedtouch router de er best Endret 7. januar 2008 av illodan Lenke til kommentar
tormi Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 skaff deg speedtouch router de er best Får man det bare ved å spørre eller må jeg kjøpe? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kjøpe.(Er ikke sikker om de støter det en gang men) Lenke til kommentar
marama Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 speedtouch router??? det er den mest ustabile routeren jeg har hadt sammens med netopia... får riktigere hastighet med de men jeg mistet nettet rett som det var med de... bruker i dag router/modem fra zyxel lavere hastighet men 100% stabil.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå begynner dette å gå litt OT men; Vist alle snakker samme språk så snakker vi om modem og ikke ruterene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå