Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjønnsykdom eller urinveisinfeksjon?

Gjest Guest_Jan_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jan_*

Trenger veiledning fra noen medsolater. For ca en uke siden hadde jeg sex med en nokså tvilsom jente (litt lett på tråden). Jeg brukte selvfølgelig kondom, men etter økten så jeg at denne nesten hadde sklidd av, men den beskyttet allikevel "hullet" til penis.

Ca en uke senere har det begynt å småsvi litt når jeg urinerer. I tillegg er jeg nesten konstant fuktig på penishodet pga en slags hvit veske som jeg hele tiden kan klemme ut av penis. Jeg har hatt Klamydia før, men den gangen var symptomene litt verre. Da var det kløe og ekstrem smerte ved stiv penis og urinering. Så ille er det ikke denne gangen. Orker ikke å gå til lege dersom dette kan være en vanlig infeksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du smerter i blæra? Det vil si like under magen, eller noen centimeter under navelen om det gjør det lettere.

Høres ikke ut som urinveisinfeksjon, men det kan du lett finne ut med et kjappt legebesøk. Det høres mer ut som chlamydia trachomatis, kanskje den vangligste kjønssykdommen i Norge. Symptomene til det kan være utflod fra urinrøret, kløe i urinrøret og "brenning" ved vannlating.

Som sagt, ta kontakt med lege. Har du nevnte chlamydia, er behandlingen gratis, og du vil antageligvis bare få én dose Azitromax per os.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mr.X_*

Dersom en jente/gutt har munnsår og gir den andre oral sex. Kan da den som ble sugd/slikka få herpes 2? Ettersom munnsår går etter navnet herpes 1..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...