investor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Håper dere får tak i en som har jobbet i VG eller Dagbladet før slik at vi også kan få sex i alle overskrifter! plz ikke ta inn noen av de 100 kommunistene i dagbaldet som får sparken.. viktig at personen har it interesse og brenner for dette, hvis ikke blir det en kip ny fyr og kipe artikkler Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 HTML er også en god kunnskap å sitte på, men det er noe du uansett vil lære meget raskt.All den HTML-en du trenger kan læres på under to timer uansett, så dette vil ikke være noen hindring. Lenke til kommentar
Pavel Nedved Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg er litt interessert i denne stillingen. Fullført 2-åring journalistutdannelse sommeren 2007, har litt erfaring, men ikke innen fagfeltet. Har over gjennomsnittet basiskunnskaper rundt de fagområdene dere søker etter. Er ingen it-ekspert, men hadde passet godt som en desker, som dere søker etter. En god når det kommer til formuleringer, både når det gjelder tekst og bilde. Kunne jeg passet inn i en slik stilling? DOH! der røyk den jobben, hehe, "Fullfært 2-åring journa...."...heheh Lenke til kommentar
Pavel Nedved Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg er litt interessert i denne stillingen. Fullført 2-åring journalistutdannelse sommeren 2007, har litt erfaring, men ikke innen fagfeltet. Har over gjennomsnittet basiskunnskaper rundt de fagområdene dere søker etter. Er ingen it-ekspert, men hadde passet godt som en desker, som dere søker etter. En god når det kommer til formuleringer, både når det gjelder tekst og bilde. Kunne jeg passet inn i en slik stilling? DOH! der røyk den jobben, hehe, "Fullfært 2-åring journa...."...heheh BTW: Det er vell uansett bare å søke, får du jobben og ikke liker den, så får du uansett bare enda en arbeidsgiver du har jobbet hos....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Tja, hørtes ikke dumt ut. Har jobbet endel med og i skrevne medier tidligere, i tillegg til være omtaler. Meeen, trives for godt i jobben som webdesigner idag Hardware har endel bra artikler, spesielt sine oppfølgerserier (Linux eksempelvis), og endel "skravlenyheter" som er kjekk kvelds/helge-lesing. Dere bør få en skribent som kan fortsette fotsporet med nye joggesko. Endret 6. januar 2008 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå