Gå til innhold

Hardware-nettverket søker journalist

Anbefalte innlegg

Håper dere får tak i en som har jobbet i VG eller Dagbladet før slik at vi også kan få sex i alle overskrifter!

plz ikke ta inn noen av de 100 kommunistene i dagbaldet som får sparken..

viktig at personen har it interesse og brenner for dette, hvis ikke blir det en kip ny fyr og kipe artikkler :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg er litt interessert i denne stillingen. Fullført 2-åring journalistutdannelse sommeren 2007, har litt erfaring, men ikke innen fagfeltet. Har over gjennomsnittet basiskunnskaper rundt de fagområdene dere søker etter. Er ingen it-ekspert, men hadde passet godt som en desker, som dere søker etter. En god når det kommer til formuleringer, både når det gjelder tekst og bilde. Kunne jeg passet inn i en slik stilling?

DOH! der røyk den jobben, hehe, "Fullfært 2-åring journa...."...heheh :tease:

Lenke til kommentar
Hei

Jeg er litt interessert i denne stillingen. Fullført 2-åring journalistutdannelse sommeren 2007, har litt erfaring, men ikke innen fagfeltet. Har over gjennomsnittet basiskunnskaper rundt de fagområdene dere søker etter. Er ingen it-ekspert, men hadde passet godt som en desker, som dere søker etter. En god når det kommer til formuleringer, både når det gjelder tekst og bilde. Kunne jeg passet inn i en slik stilling?

DOH! der røyk den jobben, hehe, "Fullfært 2-åring journa...."...heheh :tease:

BTW: Det er vell uansett bare å søke, får du jobben og ikke liker den, så får du uansett bare enda en arbeidsgiver du har jobbet hos.......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Tja, hørtes ikke dumt ut. Har jobbet endel med og i skrevne medier tidligere, i tillegg til være omtaler. Meeen, trives for godt i jobben som webdesigner idag :)

Hardware har endel bra artikler, spesielt sine oppfølgerserier (Linux eksempelvis), og endel "skravlenyheter" som er kjekk kvelds/helge-lesing. Dere bør få en skribent som kan fortsette fotsporet med nye joggesko.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...