joakimhu Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 For tredje gang reiser vi tilbake til Far-far-Away, og nok en gang er det trøbbel i eventyrland. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det ble for gammelt og jeg fant ingen av scenene i filmen spessiell morsom egentlig. Ren hollywood-melking. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Synes faktisk at filmen var over all forventning jeg! Og ja, jeg hadde forventet at den var forferdelig dårlig, men det var litt bedre enn som så! Men den så vanvittig bra ut da! Mye bedre teknisk sett enn de to første filmene. Ikke det at det er nok i seg selv.. Lenke til kommentar
stius Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Den var bedre enn forventet, men det skal ikke så mye til når jeg forventet at den sku suge eselrompe. Noe den nesten gjorde. 1'ern var en jeg kunne le litt av, men da var jeg også litt yngre i tillegg, kan ha noe å si. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Det ble for gammelt og jeg fant ingen av scenene i filmen spessiell morsom egentlig. Ren hollywood-melking. Må si meg enig med deg... Historien var også meget tam. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ikke like gjennomført som de to første, melking. 6/10 herfra. Endret 6. januar 2008 av mamama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg