Joachim_F Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 BioWare skal være i full gang med utviklingen av et nytt Jade Empire. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om dette stemmer er det grunn til å se frem til lanseringen, når den måtte komme. Gjetter dog at dette spillet ikke kommer før 2009? Lenke til kommentar
dorR Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Husker jeg spillte 1ern ganske mye, så dette håper jeg blir bra Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har spilt 1'ern ganske mye så dette var en hyggelig nyhet og våkne opp til. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Wuhu! Får håpe de holder seg til det som gjorde eneren så bra, og ikke bare lager Mass Effect med asiatiske teksturer. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Frykter det psilocybe sier men håper på det beste. Eneren var genial! Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fantastisk! Spiller igjennom 1'ern nå for første gang og storkoser meg. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Et såkalt "confirmed rumor", med andre ord . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Spennende, spennende. Historien i eneren var noe av det beste jeg har sett, i hver fall som slem. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kan bioware lage 2 spill samtidig ? for jeg klarer ikke vente evig lenge på et mass effect 2:p trenger en fortsettelse=) men et nytt jade empire kan bli spennende, elska 1ern=) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jade Empire var et bra spill, men det var egentlig bare to av kapitlene jeg likte veldig godt, nemlig Tien's Landing og Imperial City. Mange kjekke sidequests man kunne gjøre der. Uansett, vet ikke hvor troverdig nyheten er. Bioware holder jo på med Dragon Age, Mass Effect 2 og et uannonsert Star Wars MMO prosjekt også? Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jade Empire 1 var jo et kjempeflott spill, men for min del falt universet i Mass Effect mye bedre i smak. Jeg vil spille oppfølgeren nå! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis dette stemmer så får vi da inderlig håpe at oppfølgeren ikke ligner mye på forgjengeren. Det første spillet var latterlig dårlig i mange aspekter, og er vel generellt sett med god margin det dårligste spillet Bioware har produsert. Jeg elsket settingen, kampsport-themet osv. men gameplay mekanikkene, kampsystemet og gameplayet generellt sett var horribelt dårlig. Får håpe de lager alt gameplayer fra scratch, ellers er dette en tittel jeg ikke kommer til å bruke tid på. Eneren holdt vel oppmerksomheten min i ca 2 timer før jeg innså at det rett og slett ikke hadde noen sjans for å bli bedre lengre utover i spillet. *riste på hodet* -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg