PMnormal Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg glemte jo helt å fortelle at jeg fikk en Olympus XA. Komplett med A11 blits og en nydelig, kraftig bæreveske i sort skinn med logo. Nå ble jeg misunnelig. Det er det eneste kamera som jeg har hatt og som jeg savner. Tom Jeg for min del savner mitt Vivitar 35 ES mest. Det ble stjålet i 1996. Med f/1,7 40mm var det et uvurderlig kamera i dårlig lys, i og med at en målsøker kan jobbe med lengre lukkertider enn slr, siden det ikke har speil. Med XA i huset så blir det savnet litt mindre. Nyyydelig lite kamera med førsteklasses bildekvalitet. Tom: Det finnes mange XA'er på markedet til veldig lave priser. Så forleden uke en XA med A11 og originalboks/manual til 300 kr. Det er gitt bort! Sorry OT. Ble litt grepet av entusiasmen til Tom, men min post er nok mer unødvendig. Skal gi meg nå. Endret 17. februar 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tom: Det finnes mange XA'er på markedet til veldig lave priser. Så forleden uke en XA med A11 og originalboks/manual til 300 kr. Det er gitt bort! Hmm. Får nok lete litt jeg også da. Mista min etter en firmafest som var vel fuktig... Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå