paalolse Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Heisan Før jul så er det jo enormt mange som er innom forumet her og spør etter tips, råd, etc for kjøp av fotoutstyr. Enten i gave til seg selv eller andre. Så jeg tenke å sjekke stemningen nå som julegave suset har lagt seg. Fikk du det du ønsket deg av fotoutstyr til jul ?. Selv kjøpte jeg meg en Canon40D i julegave til meg selv , så jeg fikk i allefall det jeg ønsket meg :-) Hehe Endret 2. januar 2008 av paalolse Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Av fotorelatert, fikk jeg fint fotolys fra Vår Herre, til jul. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Åja..! Ansiktskrem og øyekrem - for menn! Nissen "glemte" forøvrig å komme innom med de nye Bowens-lampene på julaften, så jeg håper han tar en ekstra runde lenge før det blir jul igjen, ellers kommer jeg til å være slem hele resten av året. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Selv kjøpte jeg meg en CanonD40 i julegave til meg selv , så jeg fikk i allefall det jeg ønsket meg Sjelden (ut)gave det der. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Selv kjøpte jeg meg en CanonD40 i julegave til meg selv , så jeg fikk i allefall det jeg ønsket meg Sjelden (ut)gave det der. Det kommer i det minste med et anstendig kitobjektiv! Forøvrig fikk jeg ikke den AI-s 105mm f/2.5 jeg ønsket meg fra eBay-nissen, og Nikon så seg ikke tjent med å gi meg en 30mm f/1.4. Endret 2. januar 2008 av Anew Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Selv kjøpte jeg meg en CanonD40 i julegave til meg selv , så jeg fikk i allefall det jeg ønsket meg Sjelden (ut)gave det der. Det kommer i det minste med et anstendig kitobjektiv! Forøvrig fikk jeg ikke den AI-s 105mm f/2.5 jeg ønsket meg fra eBay-nissen, og Nikon så seg ikke tjent med å gi meg en 30mm f/1.4. HEHE fikset på den der skriveleifen der ja -))) Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk et vidunderbart stativ som jeg ønsket meg og et sprettent gavekort på 700 kr til FotoVideo! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?templa...mp;artnr=510151 Endret 2. januar 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skal ikke klage. Fikk ekstern hd, som jeg ønsket meg. Den var til og med litt større enn det jeg trodde jeg kunne få, så jeg ble ekstra glad da. Hurra. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg fikk et flott stativ i julegave,akkurat det jeg trengte da jeg ikke hadde et fra før. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fikk også det stativet jeg ønsket meg - Velbon Sherpa 435 Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fikk det jeg ønsket meg, ja. Olympus ED 14-54/2.8-3.5. Skarpere enn en skalpell. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det ble det vanlige : En fotogen kone som ikke blander seg inn i mine innkjøp Og "gaven" : Ny pc som takler bildebehandling liiitt bedre enn den gamle Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ønskelista var Sigma 30mm 1.4 og batterigrep til NIKON D300 Jeg fikk lerreter til å male på Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det lå en fin og ny SB-800 under treet til meg, så jeg må si meg storfornøyd Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jepp, fikk alt jeg ønsket meg, og det må jo være en av de beste tingene med og bestemme selv hva man vil ha:) GX-10 Kamera sekk Stativ Klart dette var jo da en gave både til meg og fruen:) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg ønsket meg stativ og jeg fikk stativ. Usikker på om det er bra, men egner seg vel fint til mitt bruk og gjør den helt grunnleggende jobben som stativ. https://prisguiden.no/product.php?product_id=73165 Håndtaket er hvertfall veldig kjekt, trekkpunkt må vel kanskje være høyden. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg glemte jo helt å fortelle at jeg fikk en Olympus XA. Komplett med A11 blits og en nydelig, kraftig bæreveske i sort skinn med logo. Den vesken er så sjelden at kamerasamler A. Stasi måtte innrømme at han aldri har sett den før. Få har sett så mange XA'er enn han, så det sier sitt. Original er den i alle fall, og flott er den også. Det hører med til historien at jeg fikk den av en amerikansk nabo som ikke har brukt noe annet enn Leica M3 i ca 35 år. XA er verdens søteste bittelille koblede målsøker (verdens minste med koblet målsøker?), og den jeg har fått må ikke forvirres med de mindre avanserte XA2/3/4. Dette er originalen, og den føles aldeles herlig. Objektivkonstruksjonen omtales som en omvendt tele. Kreativ konstruksjon, svært flotte bilder. Min Rollei B35 blir herved forvist til en tilværelse som nydelig hyllepryd, hvis jeg ikke tilfeldigvis skulle dra et sted der uavhengighet av batterier betyr noe. En mer teknisk artikkel. Her gjengir de en test fra 1979. Interessant å se hvordan de skrev kamerakritikker på den tiden. Flott artikkel, forresten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg glemte jo helt å fortelle at jeg fikk en Olympus XA. Komplett med A11 blits og en nydelig, kraftig bæreveske i sort skinn med logo. Nå ble jeg misunnelig. Det er det eneste kamera som jeg har hatt og som jeg savner. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå