lassetyr Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg fikk PS3 til jul, og har opplevd at det er litt støy fra den når den er skrudd av. Det er en slags svak "klapring", og den forsvinner hvis jeg skrur PS3'en av og på fysisk med knappen på baksiden. Er det noen andre som har opplevd dette? Er det noe jeg burde gjøre noe med? -Lasse Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har aldri opplevd dette selv, ihvertfall ikke som jeg har merket. Er det med plater i maskinen eller uten? Eller er det rent generelt? Lenke til kommentar
lassetyr Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Har aldri opplevd dette selv, ihvertfall ikke som jeg har merket. Er det med plater i maskinen eller uten? Eller er det rent generelt? Det skjer uansett om det er en plate i eller ikke, og kun etter å ha vært brukt... ...det kan jo hende det bare er meg som er pirkete... -Lasse Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm, dette har ikke hendt med meg:/ Har du mekka på ps'en din eller noe kanskje? Eller kanskje det er mye støv der..? Eller, kanskje den er så varm at vifta må kjøle den ned litt etter den er slått av. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skru av remote play wakeup, så går ikke PS3 i standby-modus lenger. Lenke til kommentar
lassetyr Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Skru av remote play wakeup, så går ikke PS3 i standby-modus lenger. Takk for hjelpen! Dette var det som skulle til - Lasse Edit: Forøvrig ble den stille både med og uten plate i... Endret 3. januar 2008 av lassetyr Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skru av remote play wakeup, så går ikke PS3 i standby-modus lenger. Hmmm....hvor finner jeg denne? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skru av remote play wakeup, så går ikke PS3 i standby-modus lenger. Hmmm....hvor finner jeg denne? Se på vedlegget mitt Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skru av remote play wakeup, så går ikke PS3 i standby-modus lenger. Hmmm....hvor finner jeg denne? Se på vedlegget mitt Takker og bukker!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå