Admiral1 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 hvem hva hvor? fagstatsråden tok disens? var jeg på do? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Avslutter med Star Wars sitat. I'm all Venstre, haha! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Trist, trist, trist dag... Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Avslutter med Star Wars sitat. I'm all Venstre, haha! "Det er altså slik friheten dør, til en stående applaus." Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 På tide å runde av snart, kanskje? De har ikke sagt noe særskilt nytt, utenom Star Wars-referanse f.eks, på flere timer. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 På tide å runde av snart, kanskje? De har ikke sagt noe særskilt nytt, utenom Star Wars-referanse f.eks, på flere timer. Men da blir DLD vedtatt... Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ah, sant det. Er det lov å starte en filibuster i Norge? Har ikke sett om det er lov eller ei, men mistanken er at det ikke er så populært. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Med Datalagringsdirektivet så tar vi et enormt skritt mot politistat, Håkon Haugli. DU og den saken du støtter er et hån mot vår rettsstat. Det samme gjelder den du representerer, Jens Stoltenberg. Endret 4. april 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva snakker Tone egentlig om her? Skiftet vi tema? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva snakker Tone egentlig om her? Skiftet vi tema? jepp, var ingen fler som ville ha innlegg. Dette er dagens siste sak, om nødnettet. Når stemmer de om DLD? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Aner ikke jeg, føler jeg bare har hørt på bullshit den halvtimen jeg har hørt på.. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ser ikke noe info på hvor eller når de stemmer. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har denne debatten egentlig gjort noe? eller har det vert et spill for galeriet? Venter egnetlig litt spent nå, håper det ikke tar lang tid å stemme. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har denne debatten egentlig gjort noe? eller har det vert et spill for galeriet? Tiden vil vise, men jeg tviler på at den skifter noe. Venter egnetlig litt spent nå, håper det ikke tar lang tid å stemme. Tror ikke stortinget håper det tar lang tid å stemme heller. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Han Johannesen i Politiforbundet sa på NRK2 nettopp at DLD er akkurat det samme som vi har idag... *sukk* Er det rart folk er for DLD når de ikke aner hva de går inn for. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nå skjønte jeg lite, kan noen si voteringstallene i dld saken? for/mot? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 89 for/80 mot om jeg forstod det rett. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Trenger en liste over navn. Evt. om alle for er fra AP og Høyre, trenger jeg bare navn på hvem som stemte mot hos dem. Jeg har bare fått med meg Torbjørn Røe Isaksen og Michael Tetzschner, men da står det fortsatt 92 igjen fra AP og Høyre. Endret 4. april 2011 av KarlRoger 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå