Turtlefence Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er vel og greit men vi har vel fra før sett at partier bruker pisken på viktige ting som det her? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det har jo skjedd tidligere så skal aldri si aldri. Jeg avventer med å melde meg ut til saken har vært oppe i stortingen, så får jeg se hvordan Høyres representanter stemmer der. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det har jo skjedd tidligere så skal aldri si aldri. Jeg avventer med å melde meg ut til saken har vært oppe i stortingen, så får jeg se hvordan Høyres representanter stemmer der. Eh heng deg fast på det lille håpet du har, men jeg håper du også holder ditt ord dersom DLD først skulle bli innført... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Det har jo skjedd tidligere så skal aldri si aldri. Jeg avventer med å melde meg ut til saken har vært oppe i stortingen, så får jeg se hvordan Høyres representanter stemmer der. Ja, du blir vel å avvente til dette blåser over ... 6 måneder så har folket glemt dette (og installert Tor eller lignende) Endret 10. mars 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Det har jo skjedd tidligere så skal aldri si aldri. Jeg avventer med å melde meg ut til saken har vært oppe i stortingen, så får jeg se hvordan Høyres representanter stemmer der. Eh heng deg fast på det lille håpet du har, men jeg håper du også holder ditt ord dersom DLD først skulle bli innført... Har alt gitt beskjed til div folk i Akershus UH om det så det skal jeg nok. Ja, du blir vel å avvente til dette blåser over ... Jeg blir nok en Venstrevelger om DLD går igjennom. Endret 10. mars 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, du blir vel å avvente til dette blåser over ... Jeg blir nok en Venstrevelger om DLD går igjennom. Tja, men hvorfor ikke bli litt mer liberal, dvs stå for fritt marked og gjøre slutt på Statsmonopoler osv... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Regner med det er DLF du sikter til? Det er ikke noe for meg. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Regner med det er DLF du sikter til? Det er ikke noe for meg. Nei, for all del de sosialistene der er for religiøse for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvilken OSX versjon skal man bruke? Sitter på en i5 MBP late 2010 modell. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Snart står vi ikke igjen med noe privatliv! DLD for å bekjempe terrorister? En falsk propaganda til å lure folket for innførsel av datalagring! Er dette begynnelsen på verdensordenen vi er vitne til, eller er jeg helt på villspor her..?! NWO har vært i støpeskjeen lenge, og i Norge er allerede alle nødvendige lover og regler langt på vei til stede. DLD er et av de siste og avgjørende steg på veien mot den nye verdensordenen. Så du er nok litt på villspor selv om du har rett i at dette har med NWO å gjøre, men dette er ikke begynnelsen, det er et av de siste og avgjørende steg før vi er der. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Da var mail til stortingsreper fra Rogaland Høyre sendt. Håper flere i denne tråden faktisk tar et grep og gjør en handling dersom de anser saken som viktig nok. Det hjelper liksom lite å whine på nettet... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, du blir vel å avvente til dette blåser over ... 6 måneder så har folket glemt dette (og installert Tor eller lignende) Tviler. De mest datakyndige vil nok begynne å bruke Tor eller en VPN, men jeg tviler STERKT på at det er noe folk flest vil gjøre. Det har ikke skjedd i noe annet land som har innført DLD eller lignende. Dessuten omfatter jo DLD også wifi på mobil, og mobilnett/telefonnett. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Politistat og innenriks, væpnende sjekkpunkter langs veiene våre vil også stoppe kriminelle. Hvofor har vi ikke det? Er folk helt sløve? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg vil tro Høyre kommer til å gå ned minst 5% på dette, og flere vil antakelig dilte etter etter hvert. Tviler på det, selv om jeg håper. Saken engasjerer ikke folk flest særlig, vi "geeks" får et litt falskt inntrykk av at det er enorme protester - men de er hovedsakelig fra de litt IT-kyndige. Det er nok av dem som leter etter any-key og her må de overtales. Da er det viktig å bruke retorikk som ikke er geek-infisert eller jus-infisert, for det er kjedelig for dem. Der lytter flere til den totalt idiotiske usannheten "den som ikke har noe å skjule, har intet å frykte" (seriøst, de som kommer med den floskelen: Les i det minste en historiebok...) Ellers: Signer! http://stoppdld.no/kunnskapsbanken/vi-ber-stortinget-si-nei-til-dld/ Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ingen leser bøker lenger. Bare krim, om noe. Hvor mye kommer på avveie av dette her etterhvert? 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ellers: Signer! http://stoppdld.no/kunnskapsbanken/vi-ber-stortinget-si-nei-til-dld/ Beklageligvis, ber de om mer informasjon om meg enn det jeg er villig til å offentliggjøre. Snakk om å være paranoid? Politistat og innenriks, væpnende sjekkpunkter langs veiene våre vil også stoppe kriminelle. Hvofor har vi ikke det? Har ikke? Er folk helt sløve? Vil du virkelig ha svar på den? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg er skuffet over at DLD ble vedtatt av Stortingsgruppen! Men jeg mener det er feil å melde seg ut av partiet, for da vinner ihvertfall de som er for! Jeg meldte meg inn i Høyre fordi de har en ideologi som er nært mitt syn, og fordi jeg har mulighet å innvirke på politikken til partiet. Det er kun svake personer som gir opp, og jeg er ihvertfall ikke den personen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 "Jeg har ingenting å skjule" sier noen.. jeg har ingenting å dele! "Men jeg har ikke tenkt å kommentere innholdet i våre samtaler med Høyre eller si noe om når de finner sted, sier Arbeiderpartiets Anne Marit Bjørnflaten til NTB." Din kommunikasjon og posisjon skal de overvåke, men å fortelle hva politikerene diskuterer, og når, det må holdes hemmelig for folket. Fuck this. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Men jeg mener det er feil å melde seg ut av partiet, for da vinner ihvertfall de som er for! Jeg meldte meg inn i Høyre fordi de har en ideologi som er nært mitt syn, og fordi jeg har mulighet å innvirke på politikken til partiet. Det er kun svake personer som gir opp, og jeg er ihvertfall ikke den personen. Hører jeg ekko fra forklaringene til Kommunistpartimedlemmenes justifisering av sine medlemmskap? 1 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Så lenge Høyre kan overkjøre de som motsetter seg DLD, så er ikke Høyre det rette stedet å kjempe mot DLD. Det er gode muligheter for å opprette et nytt parti med alle de fylkeslagene som var klart negative, og det er mulig for det mindretallet på tinget som var imot å redde sjela si ved å gi klar beskjed med å bytte parti. Endret 10. mars 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå