Ëonwe Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har registrert meg som bruker på home.no for å bruhe servern deres som plass for min hjemmeside. Men det er veldig irriterende å aldri komme inn på sitt eget område for å laste opp nye sider og oppdateringer. Har alle andre home.no brukere det sånn? Vet noen om bedre gratis webhosting? Det kan hende at posten er feilpostet Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Kunne postet under programmering --> webdesign. Start.no (home.no.net) er jo et alternativ, og da får du med php også. Minus er at det koster 10,- som betales pr SMS og at den er litt tregere å laste. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Joda, jeg kjenner meg igjen... Man kommer aldri inn Lag alle filene, bruk et newssystem som www.hostedstuff.com og last opp klokka 9.00. Det funker for meg... Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 http://cavey.starthotel.dk/index.php?side=start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå