cdahl85 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Støtter xvid spilleren subtitles? Jeg prøvde å kopiere en inn film fra en minnepenn, der jeg hadde en subtitle fil i *.srt med samme navn som filmen, men jeg klarte ikke å få teksten til å fungere... Lenke til kommentar
petlek Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 nei, den må være hardsuba Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 nei, den må være hardsuba Hardsuba betyr at man har brukt et program der du legger teksten "inn i" filmen? Kan du evt. anbefale et bra program? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 nei, den må være hardsuba Hardsuba betyr at man har brukt et program der du legger teksten "inn i" filmen? Kan du evt. anbefale et bra program? hardsub betyr nok at filen du har lastet ned allerede har sub i seg. Dette er da lite praktisk siden man skjelden finner hardsuba norsk. Men det vil si at teksten er i filmen (i bildet) og ikke en ekstern fil. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har lurt på dette selv og løsningen min så langt har vært og bruke ett converterings program, men dette tar alt for lang tid. Finnes det ingen programmer som bare legger teksten inn i filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå