levlex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Enten så har noen hatt det gøy med verktøyet i garasjen, eller så kan Mercedes Benz sine advokater se frem til et saftig søksmål. Les mer Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 At telefonen er ekte kan jeg bekrefte. Den selges på en nettside jeg har handlet mye fra, og jeg har alltid fått det jeg har bestilt, så når denne ligger til salgs der så er den nok ekte. Jeg har faktisk vurdert å kjøpe denne, kjører Mercedes, og stjerne på mobilen ville jo da passet perfekt... hehe Lenke til kommentar
ondbob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 HEHE bra navn.... K*Kphone....om en skal uttale det på norsk.... sier vel også litt om kvalitet og hva en kan forvente av denne "skapningen" Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 QKphone er vell en Taiwansk produsent. Å ja har hørt om dem, de lanserte i fjor en telefon som vistnok skulle ha en utrolig god høyttaler innebygget. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Den var jo fin og den, men utvendig skjerm så litt liten ut, hvis du ser på hvor mye plass det er rundt skjermen, men klart, hadde de gjort litt bare, så kunne den vært veldig fin å ha Med så stor merce logo hadde det nok blitt en pop motetelefon:) Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ok, jeg vil ha den her!!! Hvor får jeg kjøpt den?? Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Den fåes i alle fall kjøpt fra www.ipmart.com Ok, jeg vil ha den her!!! Hvor får jeg kjøpt den?? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ...dette er det styggeste jeg har sett til i år... uff a meg... Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Den fåes i alle fall kjøpt fra www.ipmart.com Der skal jeg begynne å handle, hvis de er pålitelige. Hvis du ser kopiene der, så finner du Nokia N73 kopi, men mindre taster og dobbelt så stor skjerm:) Utrolig kule kopier der! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kina har vel ikke merkevare og patentbegrep i loven, så de advokatene kommer til å jobbe hardt for intet... Lenke til kommentar
martin_schutt Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Gutta har en hjemmeside de.. http://qkphone.yah.tw/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg