MPC Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei har kjøpt spillet World in Conflict men må opne portene: TCP: 3004 UDP: 48000-48100 Eg bruker ein Thompson SPeedTouch 510 og har prøvd å opne så mange eg kan men kjeme ikkje meir ein rundt 48060. (UDP) etter det så får eg ikkje til å legge til fleire. Har nokon peiling på kva eg kan gjere (Kan ikkje bruke portforward programmet pga. eg ikkje har bruker/passord til ruteren. kan kun bruke websida til routeren pga brukeren og passordet er automatisk lagra der.) Endret 2. januar 2008 av MPC Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 TCP: 3004UDP: 48000-48100 Eg bruker ein Thompson SPeedTouch 510 og har prøvd å opne så mange eg kan men kjeme ikkje meir ein rundt 48060. (UDP) etter det så får eg ikkje til å legge til fleire. Har nokon peiling på kva eg kan gjere Er det ikke muligheter til å stille inn portrange istedefor enkeltporter i routeren? (Kan ikkje bruke portforward programmet pga. eg ikkje har bruker/passord til ruteren. kan kun bruke websida til routeren pga brukeren og passordet er automatisk lagra der.) Ville anbefalt deg å satt nytt brukernavn og passord på routern din, så får du litt mer kontroll på nettlinja di. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du kan bare sette opp med start port: 48000 end port: 48100 da? Fungerer ihvertfall for meg (v.4.2) Lenke til kommentar
MPC Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) på Napt instillingane då eg skal legge til ny port står det ikkje start port eller end port. Berre inside port og outside port. her er eit bilde: . Trur ikkje noko nytt firmware er blitt installert siden ein frå telenor kom og installerte det ( for ca 3-4 år siden) Endret 2. januar 2008 av MPC Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ah, blanda med Zyxelen jeg nå ;\ Mulig en firmware-upgrade kan hjelpe. For meg høres det også meningsløst at du må åpne porter for å spille, det trenger man som oftest bare om man skal hoste server Lenke til kommentar
MPC Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 har du sida til ein firmware for routeren ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Her om du har versjon 4 Endret 3. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
MPC Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 er det sjanse for at det vil gjere noko gale med routeren? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bare om den blir avbrutt mens den flasher. Da kan gjøre hele routeren defekt Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hvis du vil så kan du også kjøpe en router (en kvalitetsrouter) og sette modemet i bro. Det funker for meg. Endret 4. januar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
MPC Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Har oppgradert firmwaren no. Men kan fortsatt berre legge til 1 og 1 port, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå