Gå til innhold

Noen som vet om noen hjemme-jobber?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om slike jobber?

Sliter en god del med angst, Men har lyst til å Jobbe, men det må bli hjemme!

f.eks

Pakke diverse ting i konv.

Intervjuing pr tlf

Kan gjøre alt egentlig, men TELEFON SELGING, er jeg ikke intrisert i !!

Håper at noen kanskje vet om noe

:)

Endret av Kenneth-F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å heller prøve å få kontroll på angsten :) ?

har prøvd det nå i 3 år, har vært på masse ting ang hjelp, men til ingen nytte, dessverre! er ikke bare bare, det skal jeg love deg, skulle ønske at kroppen skulle ha fungert, jeg elsker å jobbe, men det er Kvalme som ødelegger, trivdes utrolig godt som anlegg-gartner. Så jeg har prøvd meg frem :D

Lenke til kommentar

Hmm det er ikke lett å leve av det når du vil jobbe hjemme uten å ha noen utdannelse som tilsier at du kan jobbe hjemme og fremdeles tjene godt på det. Hadde du tatt en master innen IT kunne du fint ha jobbet hjemme og tjent penger nok til å klare deg bra. Hvor gammel er du egentlig? Frister det ikke med mer utdannelse kanskje?

Lenke til kommentar
Hmm det er ikke lett å leve av det når du vil jobbe hjemme uten å ha noen utdannelse som tilsier at du kan jobbe hjemme og fremdeles tjene godt på det. Hadde du tatt en master innen IT kunne du fint ha jobbet hjemme og tjent penger nok til å klare deg bra. Hvor gammel er du egentlig? Frister det ikke med mer utdannelse kanskje?

er ikke eldre en 21 år, Utdanning hadde ikke gjort noe nei, men da kommer mestrings problemer, har tenkt på fjernundervisning, men kommer liksom ikke så langt. jeg er klar over at man ikke tjener noe særlig med hjemme-jobb, men hvis jeg ikke har noe å drive så detter jeg totalt ut, Mine planer er å komme meg opp så jeg får en god utdanning og en god jobb, men pr dags dato så er det veldig tøft for meg! jeg har ikke lyst til å sitte med dette livet her, mange år igjen av livet! Jeg har nok presset meg alt for hardt når Ungdomstiden varte.

å hvis du er en av dem som ikke liker sånne såmm lever på sosialen, så er IKKE jeg sånn, jeg er i snekkerpraksis via Nav Arbeid! Jeg klarer så vidt det nå, så ikke noe penger fra tidligre sosialen som nå heter nav. JOBBER FOR PENGENE MINE :D

Lenke til kommentar

Jeg har en fetter og en onkel som lever på sosialen, så jeg har ingenting i mot dem som lever slik. Du er bare 21 altså, nei da ville jeg satset alt på å fått meg en utdannelse. Om det nå er et fagbrev eller en master så er det likegyldig, utdannelse er viktig. Sier jeg som gjør alt for å fullføre allmenn med akkurat de karakterene jeg trenger for å komme inn på informatikk. (3.5 i snitt). Er sykelig lat selv, så jeg vet at alt ikke er så enkelt :D haha. Jeg er forsovidt 20 år, og har gått 2 år på elektro og går nå mitt tredje år på allmenn.

Det høres ut som det går rett vei med deg i alle fall, få deg et fagbrev også kan du teknisk fagskole etterpå.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

IT-konsulent??

programmerer, grafikker, forfatter, oversetter, profesjonell blogger, start egen nettbutikk, "daytrading", er masse man kan gjøre...

Hvis du har disse problemene må du komme i kontakt med NAV slik at de kan enten uføretrygde deg, eller få NAV til å hjelpe deg med å få kontakt med de rette selskapene som kan ha en jobb til deg. Er endel jobber der ute hvor man KAN jobbe hjemmefra men som arbeidsgivere er tradisjonelle og vil at folk skal jobbe på et kontorlandskap, men du må snuse rundt. Så ta alt dette opp med NAV, (de er tilgjengelig på telefon OG epost. Husk å fortell om problematikken din, og ikke bare se 'jeg vil ha jobb'.

(gadd ikke å lese alle postene så sier jeg noe som er sagt før, eller noe som allere er svart på, så f-off! jeg er trøtt :p )

-frank

Lenke til kommentar

translatør? eller hvordan det nå staves.... vet om ei som tekster serier for TVNorge, hun har flyttet til utlandet :p fordi hun kan være hvor faen hun vil med den jobben der.

men er nok best med en utdannelse. tar du utdannelse på universitet, så trenger du ikke å delta så mye.. er mest forelesninger, og mye lesing alene... sikkert litt gruppearbeid og men, noen ganger må man slite litt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...