pumba50 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når skal årsrapport leveres, eller næringsoppgave 2 som de med enkeltmannsforetak skal levere, og når er fristen for å levere den inn. Jeg er bruker av AltInn.no så jeg gjør alt elektronisk. Takk. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) 1. April sammen med selvangivelse. MVA oppgave har frist 15/1 dersom dette er aktuellt. Endret 2. januar 2008 av riroil Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) 1. April sammen med selvangivelse.MVA oppgave har frist 15/1 dersom dette er aktuellt. Er det ikke 31. mai da?? https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjeneste...nskapsplikt/#S8 Endret 2. januar 2008 av lohelle Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når skal årsrapport leveres, eller næringsoppgave 2 som de med enkeltmannsforetak skal levere, og når er fristen for å levere den inn. Jeg er bruker av AltInn.no så jeg gjør alt elektronisk. Takk. Enkeltmannsforetak leverer vel gjerne næringsoppgave 1.. (for næringsdrivende med begrenset regnskapsplikt) (RF-1175) Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ok så to faktafeil er korrigerte, siste frist for innlevering er 31 Mars for både elektronisk innlevering og papirinnleveringen. Og Enkeltmannsforetak skal levere næringsoppgave 1. Men, kommer denne næringsoppgaven automatisk på min arbeidsliste eller noe i Altinn.no? Eller må jeg lete det frem selv. Kommer det eventuelt hjelp for å fylle den ut for jeg har aldri fylt den ut før, jeg tror jeg kommer til å slite litt. Endret 3. januar 2008 av Databamse Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ok så to faktafeil er korrigerte, siste frist for innlevering er 31 Mars for både elektronisk innlevering og papirinnleveringen. Og Enkeltmannsforetak skal levere næringsoppgave 1. Men, kommer denne næringsoppgaven automatisk på min arbeidsliste eller noe i Altinn.no? Eller må jeg lete det frem selv. Kommer det eventuelt hjelp for å fylle den ut for jeg har aldri fylt den ut før, jeg tror jeg kommer til å slite litt. 31. mai er det vel. Den dukker opp i arbeidslisten din ja (mener på det), men du må muligens velge å rapportere for firmaet, og ikke for den som person (du finner det lett). Ellers så er det diverse poster som egenkapital osv som jeg slet litt med å forstå. En regnskapsfører hjelper deg lett med dette (sikkert raskt gjort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå