Mealman Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei du MÅ ikke betale, kun hvis du vil ha den bedre versjonen (elns) med flere funksjoner. Skal gå ann å komme forbi den registration greia Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om du ikke velger å registrere får du mindre fordeler, som at om du skal legge ut listen på internett, så er maks antall filmer en kan registrere 50. Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så hva må jeg gjøre etter jeg har registrert meg? Det er forskjell på det å ha registret seg på nettsiden (altså å ha opprettet en brukerprofil) og det å ha lisens til programmet (for å få fullverdig versjon og ikke bare prøveversjonen) Når du oppretter en profil på hjemmesiden får du tilgang til en begrenset versjon. Du må betale $29.95 for å få fullversjonen. Dette er for øvrig en engangssum... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du kan legge til så mange filmer du vil med gratisversjonen. Men når du passerer 50 filmer, kan du ikke lenger laste opp samlingen på nettet. Du mister også flere funksjoner når du passerer 50 filmer, statistikk, movie pick osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå