Gå til innhold

Ny og helst liten telefon.

Fony

Anbefalte innlegg

Hei, jeg klarte å ta livet av mobilen min på Nyttårsaften. og trenger en ny en. Jeg skal snart inn i militæret så er ute etter en liten, ikke altfor dyr. Gjerne en sånn telefon man kan klappe opp og igjen. vet ikke hva den teknikken heter :S

Forslag?

Håkon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hei, jeg klarte å ta livet av mobilen min på Nyttårsaften. og trenger en ny en. Jeg skal snart inn i militæret så er ute etter en liten, ikke altfor dyr. Gjerne en sånn telefon man kan klappe opp og igjen. vet ikke hva den teknikken heter :S

Forslag?

Håkon.

Tja, Samsung x160 ?

649 kroner, stort display og med klapp funksjon. Du vil vel muligens få deg en svart en, så du ikke blir mobba i hæren. Tror de har svarte og.

Edit:

Amobil tester Samsung X160

; glemte forresten og spørre hvilken prisklasse du tenkte på? Den jeg henviste til er en billig men grei nok telefon. Om du betaler mer får du jo litt mer, men spørs jo hva du vil bruke av penger, og hva du trenger. Er jo ikke noe farlig å miste en slik telefon, og hæren erstatter vel opptil 1000 kroner. (mulig det er kun klokke dem erstatter om det skulle bli stjelt eller forsvinne)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...