Mister_joney Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lenge siden jeg har postet nå, så her kommer det... Hva syntes dere? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Særdeles stivt og uinteressant? Alle dine tidligere bilder er veeeeldig mye bedre ^^ Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Noen andre som har noe å legge til? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg ser at du prøver på noe geometrisk. Men jeg ser også at bildet er skeivt og at du står på feil sted for å få til geometrien du prøver på. Ellers synes jeg dine vanlige skatebilder er supertøffe, men såklart - vi må alle eksperimentere for å utvikle oss Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg ser du bruker belysning, noe som er veldig viktig i skateboard/ski/snowboard-foto. Personlig tror jeg du vil få en langt mindre utfordring av å gjøre dette ute, da du slipper skygger. I innendørs parker får du også veldig kjedelig og ofte mørke bakgrunner. Det er jo feil årstid, men mitt råd vil være å komme deg ut, med kunstig belysning. Jeg ville også prøvd å være langt nærmere, og har stor vidvinkel. alt fra 15-35mm blir kult, bruk også litt store blenderåpninger. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg liker vinkelen veldig godt. Uvanlig til skatebilde å være, det gjør det mye mer interessant enn vanlige hoppe-/briefe-/actionbilder. Samtidig, siden skyggen hans avslører kroppsposisjonen, hadde det hevet bildet veldig hvis han faktisk gjorde noe hoppete/briefete/action. Og lyset, med to SÅVIDT overlappende skygger, fungerer ikke i mine øyne. En enkelt lyskilde, i det minste på han. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Her er noen fler av samme type. Noen dere liker bedre? Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå