Programvare Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når jeg skal se film på laptopen, så henger liksom det forrige bildet igjen når jeg ser. Aner ikke hvorfor det hender, men det er bare når jeg ser film/video. Både nedlastede og fra DVD. Det er en Acer 5720zg. Intel Pentium Dual-Core T2310 @ 1,46 GHz 15,4" skjerm i bredformat (1280 x 800 piksler) 2 GB DDR2-minne 160 GB harddisk (5400 rpm) nVidia GeForce 8400M GS grafikk (256 MB dedikert minne) Windows Vista Home Premium Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tror etterslep i skjermen merkes bedre når en ser på film. Kan være dette som er grunnen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hva kan jeg gjøre for å forhindre det da? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ingenting tror jeg. Dette er noe skjermspesifikt. Bruk en ekstern monitor med mindre etterslep. Endret 2. januar 2008 av garanti Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det kan være at problemet ligger i programvaren som dekoder filmene. Hvilken programvare bruker du for å spille av filmene? Har du prøvd med VLC eller andre medieavspillere? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ja, når du kan ta screenshot av problemet ditt, ligger nok problemet i programmet, som Skag1 sier. Overså at du hadde lagt med et bilde Kan vel også hende at problemet ligger i selve filmfilene. Jeg regner med at det er snakk om .avi-filer, og ikke en DVD? Endret 2. januar 2008 av garanti Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Både DVD og avi-filer. Har prøvd 4-5 forskjellige programmer (Windows Media Player, Quicktime, DivxPlayer osv.) og alle henger igjen like mye. Det har vært sånn siden første gang jeg så film på denne maskina. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Det henger akkurat like mye med VLC som med andre videoavspillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå