KnekteN- Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, jeg lurte på om det var noen gode folk igjen i det norske WC3 miljøet som ikke er med i en clan fra før av? Jeg er co-manager i en clan som heter wNm, og vi vokser i rekordtempo. Vi deltar akkurat nå i to ligaer, og med vår nåværende lineup har vi en god sjangs på pallen i begge. Problemet er, at vi i wNm ønsker en helnorsk lineup, og akkurat nå kan vi ikke konkurrere i høyere nivå hvis vi bruker bare norske spillere. Så hvis det er noen av dere som tror dere har det som trengs, kontakt oss på enten bnet (channel Clan wNm), irc (quakenet, #weneedmicro), eller send en mail til enten [email protected], [email protected] eller [email protected]. Legg til enten bnet profilen din, eller noen replays av deg selv hvis du sender mail. Du kan også besøke hjemmesiden for å finne ut hvordan du kontakter oss. her er hjemmesida Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tråden er feilpostet. Emner omhandlende guilds/klan og alt rundt emnet hører hjemme under kategorien "Guild/klandiskusjon og rekruttering". Flytter tråden dit. Snorre Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hehe si fra hvis dere trenger verdens proeste towerrusher høhø Lenke til kommentar
KnekteN- Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Du kunne jo komt på bnet en dag og spilt mot meg eller noe sånn? Jeg spiller Undead, though, så blir nok ett slit å towerrushe meg Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 "got skills or still playing undead?" Lenke til kommentar
Arthas12 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er ganske god i f.eks footy, green td, og noen andre map... men broren min har cd, og uten cd er jeg fuckd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå