ozzo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har en WB 120gb HD... en dag putta eg HD i en pc på skolen, etter eg satt den i oppdaga eg at pcen var på. når eg restarta pcen fant den ikke hardisken... så putta eg HD i en annen maksin der funka den heller ikke... Jeg tror jeg har kortslutta HD, den starter lissom ikke.... Bør eg få garanti? er dt noe eg kan gjøre for og fikse den.. Vil dette koste meg dyrt :x MVH ozzo Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 går nok ikke på garanti da det er en brukerfeil, og alle ledninger på maskinen burde tas ut før montasje... Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sånn rent umiddelbart ville jeg påstå at en garanti ikke dekker ditt tilfelle. Og ser for meg at du får en dyr lærdom. Skal du drasse rundt på harddisker, så kjøp deg heller en ekstern en. Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sikker på at alle jumpere etc er rett ? Vist så er nok dette eit "tvils tilfelle". Men selvfølgeleg det er alt etter kor sleip du er, du kan jo sei at den bare sluttet og virke. Og det stemmer jo... Som sagt alt etter koss du føler, at du flyttet hdden mellom nokre maskiner skal ikkje ha noko å sei vist du jordet deg etc. Siden ein hdd skal tåle dette. Kva du vil sei når du prøver å få dette på garanti er din sak. Slik eg ser det kan du nok få garanti vist du seier kva som skjedde og. Så lenge du ikkje viste stor "uaktsomhet" når du flyttet på hdden og satte den i. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det han gjorde er jo ganske dumt, det er bedre å være føre var en etter snar og du har jo gjort det som alle vet man ikke skal gjøre. Jeg ville kalt det å sende den inn nå å lure de, men det er jo som sagt mulig å lure dem... Dette blir ditt valg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Send den inn du og se hva som skjer. Kan nesten sikkert si at du får en ny. Jeg tror hvis noen her hadde opplevd/gjort det samme så hadde vi prøvd uansett Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 er det ikke sånn at produsent/distrubutør/selger/what ever må bevise at det er DU som har gjordt en feil... i så tilfelle så er det jo bare å kjøre på siden man ikke har noe å tape.... Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det er sant, men i dette tilfelle mener jeg at du har minimal sjanse for å få den tilbake på garantien. Den sier greit og enkelt at hvis det er en brukerfeil så er selger ikke forpliktet til å gjøre noen med det. MEN du kan jo alltid håpe på at selgern er en kul person som ikke har noe imot å hjelpe deg. Som sagt du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå